اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جمیری:

ملت ایران با فرهنگ عاشورا در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فرهنگ عاشورا در جامعه اسلامی ایران نهادینه شده و ملت ایران با همین فرهنگ در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

ملت ایران با فرهنگ عاشورا در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و گرامیداشت 13 آبان اظهار داشت: سبقه فرهنگی و مذهبی استان بوشهر حکایت از ولایت‌مداری و دینداری این مردم شریف است.

وی بیان کرد: استان بوشهر با سابقه درخشان فرهنگی و مذهبی در پیروی از ائمه اطهار پیشگام بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر انتقال ارزش‌های عاشورا به نسل جوان تاکید کرد و گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از آموزه‌های عاشورا در مقابل رژیم بعثی و حامیانش ایستادند.

جمیری افزود: فرهنگ عاشورا در جامعه اسلامی ایران نهادینه شده و ملت ایران با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب بر همگان واجب است و با تبعیت از ایشان در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌ایستیم و با آنان مبارزه خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تجلیل از پیرغلامان حسینی کاری شایسته است، افزود: این امر نشان‌دهنده اوج ولایت‌مداری و عشق و علاقه مردم بوشهر به اهل‌بیت است.

وی در ادامه بر حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان در بوشهر تاکید کرد و گفت: 13 آبان روز بزرگی است و باید آن را قدر بدانیم.

در این مراسم شماری از پیرغلامان اهل‌بیت در بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/66006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول