اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

شورای چهارم زنجان اعتقاد به مدیریت واحد شهری دارد

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شورای چهارم اعتقاد به مدیریت واحد شهری دارد، گفت: این مدیریت باید در همه مناطق شهری اعمال شود.

شورای چهارم زنجان اعتقاد به مدیریت واحد شهری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ایام پیش رو از جمله روز مباهله اظهار داشت: پیامبر با همراه کردن چهار تن از عزیزان خود برای مباهله حقانیت دین اسلام را بر همگان آشکار کرد.

وی روز بسیج دانش‌آموزی را یادآور حماسه اقشار مختلف جامعه در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: شهیدانی چون حسین فهمیده و بهنام محمودی خون شهدا را عطرآگین کرده‌اند.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به در پیش بودن روز 13 آبان ماه تصریح کرد: حوادث این روز در برهه‌های مختلف روی داده و تاثیرگذاری خاص خود را داشته که هر کدام در جای خود درخور توجه است.

این عضو شورای چهارم زنجان با تشریح روند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور اضافه کرد: با وجود نابودی اسناد موجود توسط آمریکایی، اسناد احیا شده چگونگی دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشور را تشریح می‌کند.

ضیایی با بیان اینکه امام راحل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیده است، عنوان کرد: این اقدام گرچه خشم دشمنان نظام را در پی داشت ولی عواید خاص را برای نظام داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شورای چهارم اعتقاد به مدیریت واحد شهری دارد، افزود: این مدیریت باید در همه جای شهر از جمله سکونتگاه‌های به اصطلاح غیر رسمی هم اعمال شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به استعلام‌های شرکت گاز زنجان در مورد گازرسانی به مناطقی مانند سایان، کوی وحدت و شورجه گفت: شهرداری منتظر یک مصوبه از شورا برای پاسخگویی به این استعلام است.

این عضو شورای چهارم زنجان با اشاره به تفاهمات انجام شده با اهالی منطقه سایان زنجان برای کنترل اموری مانند ساخت و سازهای غیرمجاز و معاملات فاقد مجوز‌های لازم متذکر شد: مردم منطقه قول عمل به تعهدات خود برای پیشگیری تخلفات را داده‌اند.

ضیایی در پایان تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که مشارکت مردم به تسهیل و تسریع روند کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول