اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شورای اداری شهرستان لنده با حضور نماینده ‌ولی فقیه در استان برگزار شد + تصاویر

شورای اداری شهرستان لنده با حضور آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی و مدیران و معاونان ادارات کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لنده برگزار شد.

شورای اداری شهرستان لنده با حضور نماینده ‌ولی فقیه در استان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان فرماندار عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی اظهار داشت: آیت‌الله ملک حسینی مظهر تدین و ایمان مردمان لرنشین بوده و مایه افتخاری برای ایران و ایرانی است.

وی افزود: تلاش و همت آن مرجع عالیقدر در راه دین و مبارزه با ظلم و جبر رژیم طاغوت بر کسی پوشیده نیست و همگان شاهد همراهی و همدلی آن عالم ربانی با حضرت امام خمینی‌(ره) بود‌ه‌اند.

 

فرماندار لنده در ادامه گفت: تلاش برای رفع محرومیت و ارتقاء و پیشرفت استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از مقوله‌های مهمی بود که مرحوم آیت‌الله ملک حسینی مد نظر داشته و بر آن تأکید فراوان داشته اند.

فاطمیان در ادامه با اشاره به سفر نماینده آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان به شهرستان لنده گفت: همه مسئولان باید تلاش برای رفع محرومیت و بالا بردن سطح رفاه عمومی مردم را در هر نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد مد نظر داشته و با هر توانی که دارند در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

وی افزود: دو نکته و مشکل اساسی در سطح شهرستان لنده را می‌توان آب شرب و نوسانات برق در این شهرستان عنوان کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: آب شرب شهر لنده از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و مردم از این وضعیت بسیار نگران هستند.

 

وی افزود: درخواست عموم مردم از مسئولان این بوده که اگر به لحاظ فنی مقدور باشد در هفته چند روزی آب موگرمون به خط لوله آب شرب شهری متصل شود تا مردم از آب با کیفیت مناسب استفاده کنند.

فاطمیان نوسانات برق را یادآور شد و خاطر نشان ساخت: قطع و وصل برق یا نوسانات برقی از جمله معضلاتی است که در این شهرستان وجود داشته و بسیاری از پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه‌ کشاورزی دشت آبلش را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی افزود: برای آب‌رسانی به دشت آبلش دو مگابایت برق مورد نیاز است که متأسفانه همین امر باعث کندی روند اجرای این پروژه شده است.

وی توجه به راه های ارتباطی را یادآور شد و گفت: اتصال این شهرستان از طریق راه ‌ارتباطی لنده تراب به جاده ترانزیتی و یا محور پاتاوه به دهدشت و اتصال به شهرستان بهمئی خواسته دیگر مردم بوده که نیازمند تسریع در اجرای این پروژه‌ها دارد.

انتهای پیام/82013/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول