اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر طی پیامی به مناسبت 13 آبان:

استکبارستیزی از ویژگی‌های ملت ایران است

استاندار بوشهر گفت: استکبارستیزی از ویژگی‌های همیشگی ملت مقاوم ایران اسلامی است.

استکبارستیزی از ویژگی‌های ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند با صدور پیامی 13 آبان را روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.

استاندار بوشهر در این پیام تأکید کرده است: استکبارستیزی از ویژگی‌های همیشگی ملت مقاوم، مومن و انقلابی ایران اسلامی بوده و این ملت همواره در برابر ظلم و زور ایستاده است.

وی با بیان اینکه 13 آبان سالروز تبعید امام عظیم‌الشأن به ترکیه است، ابراز کرده است: امپریالیسم، صهیونیسم و طواغیت محلی، اراده کرده بودند تا اسلام راستین را در این مملکت و سایر ممالک از بین ببرند و اسلام پویا و ناب را محدود، محصور، مسدود و اسلام مسخ شده و اسلام متحجرین و اسلام آمریکایی را جایگزین و ترویج کنند.

حسنوند در ادامه این پیام یادآور شده است: امام (ره) چونان خورشیدی درخشید و سال 1342 را به نقطه عطفی در اوج‌گیری اسلام و معرفی عظمت‌های این دین الهی به جهانیان بدل و با نور خدایی‌اش ایران و جهان را منور کرد.

وی با یادآوری شهادت دانش‌آموزان در سال 57 بیان داشته است: خون 64 شهید دانش‌آموز در 13 آبان 57 خط نورانی انقلاب را تا 22 بهمن امتداد بخشید تا در سیزدهم آبان سال 58 دانشجویان انقلابی در اقتدا به دانش‌آموزان شهید، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند.

استاندار بوشهر در ادامه این پیام آورده است: تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که از یک‌سو هیمنه پوشالی و اسطوره شکست‌ناپذیری آمریکا را در هم شکست و از سوی دیگر فریاد آزادگی و استکبارستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه بین‌المللی طنین‌انداز کرد.

حسنوند با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرده است: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی و همیشه در صحنه استان بوشهر انتظار می‌رود؛ همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/66006/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول