اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران خبر داد

راه‌یابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره جهانی هنر مقاومت

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران از راه‌یابی آثار سه هنرمند نگارگر مازندرانی به جشنواره جهانی هنر مقاومت خبر داد.

راه‌یابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره جهانی هنر مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا پاک‌بین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 131 اثر رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، 28 اثر توانست جواز حضور در بخش نهایی را از آن خود کند که آثار سه هنرمند جوان مازندرانی (صادق گنجوی، زهرا خدامی و رقیه خلیلی) نیز در بین این آثار است.

پاک‌بین تصریح کرد: با توجه به تعداد محدود آثار راه‌یافته به بخش نهایی این رویداد بین‌المللی، راه‌یابی سه اثر از مازندران در این بخش را می‌توان از جمله موفقیت‌های چشمگیر هنرمندان جوان این استان در عرصه رقابت‌های جهانی نام برد که نویدبخش آینده‌ای پر افتخار در عرصه هنرهای تجسمی این خطه هنرپرور نیز است.

وی بیان داشت: سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با همکاری انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاکید بر فرهنگ پایداری در هنر تجسمی، آذرماه سال‌جاری با حضور هنرمندان 70 کشور در تهران برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران گفت: فاطمه مکاری نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر فعال در حوزه هنری استان توانست برای پنجمین‌بار با اثر نمایشی «خیال بی‌خیال» به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کند.

وی در پایان یادآور شد: در کنار رشد کیفی آثار باید تلاش کنیم تا با غنابخشی به آثار تولیدی گام‌های بلند و موثری را برای تولید آثار فاخر هنری با رویکرد ارزش‌گرا و دینی برداریم.

انتهای پیام/86018/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول