اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان:

تجلیل از برگزیدگان هنری به سهم خود ارزش در جامعه محسوب می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: تجلیل از برگزیدگان هنری و تقویت انگیزش‌های هنری به نوعی ارزش در جامعه تلقی می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان هنری به سهم خود ارزش در جامعه محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره دوسالانه سراسری عکس بسیج که با حضور جانشین فرماندهی سپاه، جمعی از اساتید دانشگاه و هنرمندان بسیجی برگزار شد، گفت: جشنواره استانی عکس بسیج به منظور ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته عکاسی برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به ایجاد انگیزش میان هنرمندان به منظور خلق آثار هنری در جامعه، بیان کرد: نمایش آثار عکاسان در مرکز استان و شهرستان‌های کردستان بصورت کار نمایشگاهی، تجلیل از برگزیدگان و تقویت انگیزش‌های هنری خود به نوعی ارزش در جامعه محسوب می‌شود.

علی عباس داوودنیا در خصوص هدف از برپایی این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف به نمایش گذاشته شدن توانمندی‌های هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری و همچنین ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل فرهنگ و هنر اسلامی به جامعه است.

وی ضمن اشاره بر تشکیل دبیرخانه عکس در سطح استان، اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان به دنبال دریافت ماموریت ابلاغی از سازمان بسیج مستضعفین و دریافت فراخوان جشنواره دوسالانه عکس بسیج، اقدام به تشکیل دبیرخانه در سطح کشور کرد.

وی با اعلام فراخوان و اطلاع‌رسانی به موقع از تاریخ 15 خرداد ماه اقدام به پخش اطلاعیه‌های مختلف در فضای مجازی و چاپ و توزیع پوستر و نصب بنر و پلاک کارد در میادین اصل و سطح استان نمود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان در خصوص نحوه جمع‌آوری آثار عکاسان خاطرنشان کرد: امسال جمع‌آوری آثار کاملاً الکترونیکی بوده و هنرمندان و عکاسان با ثبت‌نام در سایت انجمن عکس بسیج هنرمندان، آثار خود را بر روی سایت درج کردند.

داوودنیا افزود: با حضور یک داور ناظر از مرکز و 3 داور از استان آثار عکاسان وارد چرخه رقابت شد که این آثار، پالایش شده و مورد کارشناسی قرار گرفتند و در 2 بحث موضوعی فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و سبک زندگی اسلامی تقسیم‌بندی و داوری شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان در خصوص آثار راه یافته به نمایشگاه، تصریح کرد: از 200 اثر رسیده به دبیرخانه، 36 اثر در 2 موضوع به نمایشگاه راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان با کمک و همکاری و انجمن عکس بسیج آثار خود را چاپ و در قالب نمایشگاه عکس مورد بازدید علاقمندان قرار داده است.

داوودنیا در پایان اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک آیین اختتامیه و مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه و نمایشنامه‌نویسی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/79001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول