اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی مس رفسنجان:

آمادگی خوبی برای حضور لیگ فوتبال ساحلی داریم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان صنعت مس رفسنجان گفت: این تیم به منظور شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشور عازم مازندران می‌شود و با انجام تمرینات آمادگی خوبی دارند.

آمادگی خوبی برای حضور لیگ فوتبال ساحلی داریم

سعیده نامجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان از اعزام تیم فوتبال ساحلی بانوان صنعت مس رفسنجان به مازندران خبر داد و اظهار داشت: این تیم در مدت 6 سال یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو مقام چهارم کشوری را در کارنامه خود دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته این تیم قهرمان کشور شد و امسال نیز با تمرینات سه ماهه‌ای که بازیکنان انجام داده‌اند از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند و آمادگی بسیار خوبی دارند.

نامجو افزود: تیم ما دوشنبه شب به مازندران اعزام می‌شود و در این سری از رقابت‌ها هشت تیم از استان‌های گیلان، تهران، مازندران، چهار محال و بختیاری، بندر گناوه، اصفهان و تیم صنعت مس رفسنجان به نمایندگی از استان کرمان شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان صنعت مس رفسنجان بیان داشت: استعداد بازیکنان کرمان در زمینه فوتبال بسیار خوب است، اما تنها مشکل ما نداشتن زمین در مرکز استان است و امیدواریم مسئولان با توجه به مقام‌هایی که این تیم در این مدت کسب کرده به این امر مهم توجه کنند.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول