اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است

فرماندار یزد گفت: 13 آبان به عنوان روزی بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است.

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله‌ سیفی با صدور بیانیه‌ای در مورد روز 13 آبان، ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ اظهار داشت: 13 آبان به عنوان روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 از وقایع مهم این روز است.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه 13 آبان سال جاری مقارن با آغاز ماه محرم شده است، افزود: مردم ایران اسلامی در طول مبارزات خود علیه رژیم طاغوت با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورا در مقابله با هرگونه ظلم و استکبار برخاسته و با لبیک به ندای رهبر خود، راه استقلال، آزادی و سرافرازی را هموار کرده است.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت، ایستادگی و پایداری رمز پیروزی و سربلندی ملت فهیم ایران بر استکبار جهانی است، بیان کرد: وحدت، هم‌گرایی و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و تمسک به وصایای جاودان حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، عامل ناکامی دشمنان و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است.

سیفی از عموم مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت کرد: تا با حضور پرشور خود در تجمع یوم‌الله 13 آبان، بار دیگر ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، انزجار خود را از پلیدی استکبار جهانی به جهانیان اعلام دارند.

به گزارش فارس، راهپیمایی و تجمع یوم‌الله 13 آبان، ساعت 10 صبح در میدان امیرچخماق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول