اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

دنیا به حقانیت ایران در معرفی آمریکا به عنوان شیطان پی برده است

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: دنیا امروز به صداقت و حقانیت ایران اسلامی در معرفی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ایمان آورده است.

دنیا به حقانیت ایران در معرفی آمریکا به عنوان شیطان پی برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی ظهر امروز در جمع روحانیان نهاوند با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره آمریکا را شیطان بزرگ خواندند، اظهار داشت: این فرمایش گهربار امام خمینی(ره) امروز برای جهانیان ثابت شده است.

وی با اشاره به عدم حسن نیت در رفتار، گفتار و کردار سردمداران آمریکا بیان داشت:‌ اگر پرونده ایران و آمریکا را از 60 سال پیش تاکنون منصفانه ورق بزنیم، حسن نیت ایران و سوء نیت آمریکا را درمی‌یابیم.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه آمریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست، افزود: مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنرانی‌های خود این مطلب را بیان کرده‌اند.

وی ابراز داشت: امروز باید محکم‌تر از قبل بر دفاع از موازین اسلامی پافشاری کرده و با حضور در راهپیمایی 13 آبان به جهانیان نشان دهیم که هرگز از پیمان خود با امام دست بر نمی‌داریم.

گروسی با اشاره به تقارن راهپیمایی 13 آبان ماه امسال با ماه محرم افزود: باید با تبیین اهداف قیام عاشورا، فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را نهادینه کنیم.

وی گفت: ملت ایران، پرورش یافته مکتب عاشورایی است و در مقابل ظلم و جور سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: دنیا امروز به صداقت و حقانیت ایران اسلامی در معرفی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ایمان آورده است.

انتهای پیام/89016/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول