اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

ایران 30 سال پیش دست آمریکا را رو کرد / دنیا تازه پی برده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان ایرانی 30 سال پیش با تسخیر سفارت آمریکا اعلام کردند که این سفارت لانه‌ای برای جاسوسی است و دنیا تازه متوجه این حقیقت شده است

ایران 30 سال پیش دست آمریکا را رو کرد / دنیا تازه پی برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان نمایش واقعه غدیر که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان دین در طول تاریخ برای مبارزه با دین‌داران سه مسئله کتمان، بدعت و انحراف را دنبال کرده‌ و در مسیر نابودی دین قدم برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیامبران الهی برای مقابله با این سه مسئله مسیر سختی را پیمودند، بیان کرد: در طول تاریخ هیچ واقعه‌ای به روشنی و بیّنی واقعه غدیر وجود ندارد و خداوند در قرآن کریم بر کسانی که بینات را کتمان می‌کنند لعنت می‌فرستد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برای ماندگاری دین باید از راه پیوند زدن هنر و دین نیز بهره برد، بیان کرد: در این راستا شاهد برگزاری نمایش واقعه غدیر هستیم و این واقعه به عنوان یک حقیقت تاریخی با هنر به شکل خوبی پیوند خورده است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تاکید کرد:‌ هرچه که با دین پیوند بخورد ماندگار می‌شود و ما شاهد هستیم که بسیاری از علما نیز برای ماندگاری دین از زبان هنر هم استفاده می‌کردند و اشعار علامه امینی درباره مسئله امامت و ولایت علی(ع) شاهدی بر این مسئله است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نیز در شرایط کنونی از ابزار هنر برای ترویج اعتقادات و افکار خود بهره می‌گیرند، تصریح کرد: غدیر از مسلمات تاریخ است و باید در کنار همه اقدامات از زبان هنر نیز برای معرفی آن استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر از سال 89 در قم آغاز شد، بیان کرد: در سال جاری شاهد برگزاری این مراسم در بیش از 100 شهر کشور بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان بیان کرد: ما برای نشان دادن چهره زشتی آمریکا از هنر بهره نبرده‌ایم.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه باید از هنر برای معرفی چهره آمریکا بهره گرفت، اظهار داشت: 13 آبان روز استکبارستیزی ملت آمریکا است؛ جوانان ایرانی 30 سال پیش با تسخیر سفارت آمریکا اعلام کردند که این سفارت لانه‌ای برای جاسوسی است و دنیا تازه متوجه این حقیقت شده است و این نشان می‌دهد که جوانان ایرانی 30 سال از مردم جهان جلوتر هستند.

انتهای پیام/2258/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول