اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال راه ساری:

فوتسال ساری با تفکر اصلاح می‌شود

سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: تیم راه ساری هنوز غرق نشده و شک نکنید با کمک مربیان و بازیکنان دیدگاه و تفکر فوتسال ساری عوض می‌شود.

فوتسال ساری با تفکر اصلاح می‌شود

ناصر صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره تیم فوتسال راه ساری بیان داشت: راه ساری یکی از تیم‌های ریشه‌دار و با سابقه فوتسال کشور است که در هفت هفته لیگ به هیچ عنوان نتایج خوبی کسب نکرد و در قعر جدول جای گرفته است.

وی تصریح کرد: به دستور و دعوت سعید نجاریان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فدراسیون محسوب می‌شوند، مسئولیت سرمربیگری تیم راه ساری را پذیرفتم و با توجه به احترامی که برای آقای نجاریان قائلم برای نجات تیمش جواب مثبت به وی دادم.

سرمربی جدید راه ساری درباره وضعیت تیمش افزود: هنوز ابتدا لیگ قرار داریم، فرصت زیادی داریم، تیم هنوز غرق نشده و شک نکنید با کمک مربیان و بازیکنان دیدگاه و تفکر فوتسال ساری عوض می‌شود.

صالح با اشاره به جوان‌گریی و بومی‌گرایی در تیم راه ساری گفت: اگر جای خالی برای بازیکنان داشته باشیم برای تقویت تیم با مدیریت باشگاه بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر دو جلسه با تیم تمرین کردم و مشاهده کردم که راه ساری بازیکنان جوان و خوبی دارد و می‌توان این تیم پرطرفدار شمال کشور را کمک کرد.

سرمربی راه ساری اظهار داشت: مسئولان و بزرگان استان تیم فوتسال راه ساری را کمک کنند زیرا در حال حاضر پول حرف اول ورزش را می‌زند و بازیکنان باید پشتوانه مالی داشته باشند.

صالح در ادامه با اشاره به ارائه امکانات به تیم‌های ورزشی در استان اذعان داشت: این بازیکنان سرمایه‌های کشور هستند که باید با دلگرمی کار کنند تا برای تیم شهرشان موثر و مفید باشند.

وی گفت: این هفته در یک دیدار خارج از خانه با تیم صدرنشین دبیری تبریز بازی داریم که شک نکنید با همین ترکیب جوان برای برد به تبریز می‌رویم.

صالح در پایان افزود: برای تغییر دیدگاه و تفکر بازیکنان دو هفته فرصت می‌خواهم تا فعل خواستن را در بین بازیکنان و کادر فنی عوض کنم.

به گزارش فارس، پس از ناکامی هفت هفته تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال کشور ناصر صالح جایگزین سعید بسطامی در این تیم شد.

تیم راه ساری هم‌اکنون از هفت بازی خود با شش شکست، یک تساوی با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیم جای دارد.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول