اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکست تیم فوتسال راه ساری در لیگ باشگاه‌های کشور

تیم راه ساری ششمین شکست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه کرد تا با این شکست بازیکنانش در هفت هفته شاهد تغییر سومین مربی تیم خود باشند.

شکست تیم فوتسال راه ساری در لیگ باشگاه‌های کشور

به گزارش فارس از شهرستان ساری، از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راه ساری عصر امروز در خانه و در حضور تماشاگرانش میزبان هلال احمر تبریز بود که در نهایت پنج بر سه از مهمان خود شکست خورد و به ششمین شکست لیگ دست یافت.

این بازی که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، برای ششمین بار تماشاگران راه ساری طعم شکست تیم شان را چشیدند و هنوز موفق نشدند که پیروزی تیم خود را در هفت بازی لیگ مشاهده کنند.

پس از دو هفته هدایت تیم توسط مسعود نجاریان البته در تمرینات آمادگی و یک بازی رسمی این مربی جوان نیز موفق نبود و پس از شکست سنگین و ناباورانه این تیم در حضور تماشاگران در بازی خانگی مقابل تیم نه چندان مطرح و با تجربه لیگ هلال احمر تبریز، ناصر صالح به عنوان سرمربی تغییر جایگزین نجاریان شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که سعید نجاریان مدیرعامل راه ساری با این مربی با تجربه که سابقه حضور در چندین تیم به عنوان سرمربیگری دارد به توافق رسید و از شنبه کارش را با تیم راه ساری آغاز می‌کند.

امیدواریم که با تغییر حاصله در کادر فنی مشکلات راه ساری به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور برطرف تا شاهد روند پیروزی متعدد برای این تیم در ادامه لیگ بوده و ضمن حفظ سهمیه در لیگ نگرانی‌ها را از دل هواداران دور کند.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول