اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش با حضور دانش‌آموزان

همایش رهروان شهید فهمیده و محمدی در خرمشهر آغاز شد

همایش 600 نفری رهروان شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی دقایقی پیش با حضور دانش‌آموزان در خرمشهر آغاز شد.

همایش رهروان شهید فهمیده و محمدی در خرمشهر آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر امروز در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و قرار گرفتن در آستانه روز دانش‌آموز این همایش برنامه‌ریزی شده است.

عادل فرهانیان افزود: در همایش امروز 600 دانش‌آموز 13 ساله خرمشهری با عنوان رهروان شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی حضور دارند.

وی ادامه داد: این همایش که از صبح امروز در مسجد جامع خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی مردم این شهر محسوب می‌شود آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌ کرد: شهید بهنام محمدی و شهید حسین فهمیده دو الگوی بارز برای نوجوانان و به ویژه 13 ساله‌ها هستند و بر این اساس این همایش به نام این دو شهید و برای دانش‌آموزان هم‌سن آنها اجرا شده است.

فرهانیان اضافه‌کرد: البته در روزهای پیشین نیز همایش شهید بهنام محمدی که نخستین همایشی که به نام این شهید بود برگزار و در آن جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهدا و دانش‌آموزان حضور داشتند.

وی خاطرنشان‌کرد: در همایش امروز نیز علاوه بر سخنرانی برنامه‌های مختلف فرهنگی در پاسداشت روز دانش‌آموز و دو شهید شاخص دانش‌آموز یعنی شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول