اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نخستین جشنواره شیطانک‌ها صورت گرفت

نمایش اقتدار و عزم ملی برای نسل جدید در شهرری

نخستین جشنواره شیطانک‌ها با برگزاری برنامه‌های متنوع اقتدار و عزم ملی ایران، مظلومیت ایران در برابر جبهه‌های استکبار و صهیونیست و پیشرفت‌های علمی ایران را به تصویر کشید.

نمایش اقتدار و عزم ملی برای نسل جدید در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با دهه برائت نخستین جشنواره شیطانک‌ها با ویژه برنامه‌هایی با محوریت استکبارستیزی در شهرری در حال برگزاری است.

سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره شیطانک‌ها گفت: این جشنواره با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و به مناسبت فرارسیدن 13 آبان با موضوعات متنوعی شامل اقتدار و عزم ملی ایران، مظلومیت ایران در برابر جبهه‌های استکبار و صهیونیست و پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ولاء ادامه داد: این جشنواره در غالب کارگاه‌های ماکت‌سازی و حجم‌سازی توسط دانش‌آموزان مقطع دوره اول دبیرستان در مدارس دخترانه و پسرانه از جمله حکمت، غفاری، امام حسن عسگری (ع)، تیزهوشان فرزانگان حضرت زینب (س)، هنرستان قدس، مدرسه راضیه شکرایی صورت خواهد گرفت.

وی با توجه به ساخت ماکت در مدارس بیان کرد: در مدرسه پسرانه امام حسن عسگری (ع) دانش‌آموزان مدرسه با ایجاد یک گروه پنج نفره و با همکاری هم ماکت تابوت اوباما را با مربی و ابزارهایی که فرهنگسرای ولاء در اختیار آنها قرار داده بود ساختند.

 

موسوی با اشاره به مدرسه پسرانه حکمت ذکر کرد: این مدرسه ماکت هواپیمای آر.کیو 170 هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که به ایران آمده بود ساخته و آن را به حالت نمادین در توری قرار می‌دهند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با توجه به هواپیمای مسافربری ایرباس 655 بیان کرد: دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید غفاری با همکاری یکی دیگر از هواپیمای مسافربری ایرانی که توسط ناو آمریکایی در سال 1367 مورد هدف قرار گرفته بود را با استفاده از یونولیت در رنگ‌های سبز، سفید و قرمز ساختند.

مدیر فرهنگسرای ولاء با توجه به مدرسه فرزانگان حضرت زینب (س) عنوان کرد: این مدرسه ماکت طرح ذره‌بین و نقشه قسمتی از خاورمیانه و عدم موجودیت اسرائیل که در ذره‌بین معلوم نیست را ساخته‌اند.

موسوی با اشاره به ماکت دست استکبار اسرائیل و آمریکا تاکید کرد: هنرستان دخترانه قدس با استفاده از یونولیت دستی را درست کرده‌اند که پرچم آمریکا و اسرائیل در وسط آن قرار دارد و نام کشورهایی را که مورد هجوم اسرائیل و آمریکا قرار گرفته است بر روی انگشتان دست نوشته است.

وی در ادامه با توجه به مدرسه دخترانه راضیه شکرایی بیان کرد: این مدرسه ماکت آدمک‌های یک و نیم متری را ساخته‌اند که ایران و آمریکا در مذاکره هستند و آمریکا سئوالاتی در خصوص ایران می‌پرسد.

موسوی در ادامه افزود: مدرسه دخترانه راضیه شکرایی با استفاده از فویل نماد انرژی هسته‌ای را درست خواهند کرد و شعار انرژی هسته‌ای روی آن نوشته می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ولاء تصریح کرد: تمام این ماکت‌ها در روز 13 آبان از مدارس به میدان شهرری آورده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از بین ماکت‌هایی که انتخاب شود به اعضای آن گروه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

موسوی در ادامه با اشاره به برنامه‌های جشنواره شیطانک‌ها ذکر کرد: برنامه امروز جشنواره شیطانک‌ها در کتابخانه 13 آبان برگزار شد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 ادامه داد: در این برنامه کلیپ تصویری آهنگ جدید حامد زمانی با موضوع 13 آبان رونمایی و پخش شد که با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان همراه بود.

مدیر فرهنگسرای ولاء تصریح کرد: در بخش بعدی برنامه مسابقه عروسکی دانش‌آموزان به زبان انگلیسی در رابطه با سخنان اخیر نتانیاهو در مورد آزادی در ایران برگزار شد که این برنامه نیز با استقبال دانش‌آموزان همراه بود.

وی در پایان افزود: اجرای برنامه‌های جشنواره شیطانک‌ها به عهده محمد مهدی صفدرزاده معاونت آفرینش و اجرای منطقه 20 است.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول