اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت می‌گیرد

رونمایی از گنبد حسینه اعظم زنجان

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: ساعت 15 عصر امروز مراسم رونمایی از گند حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

رونمایی از گنبد حسینه اعظم زنجان

محمد‌جواد غم‌پرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این مراسم همراه با آئین غبارروبی مسجد حسینه اعظم زنجان خواهد بود.

وی به اهمیت رونمایی از این گنبد اشاره کرد و گفت: حسینه اعظم زنجان در مسیر ترددی از جهات مختلف است و باید دید و منظر مناسبی داشته باشد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه این گنبد نمادی برای حسینه اعظم زنجان خواهد بود، گفت: همه شهروندان زنجان و مسافرین گنبد را در زمان تردد خود خواهند دید و این وجه مناسبی برای مسجد است.

وی ساخت و طراحی گند را یادآور شد و تاکید کرد: نسبت به ساخت مناسب و طراحی قابل قبول گنبد تلاش شده است.

غم‌پرور به نزدیک شدن ایام محرم در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از همه ارگان‌ها برای برگزاری مناسب دسته عزاداری می‌خواهیم کمک حال ما باشند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مراسم عزاداری حسینه اعظم برای همه زنجانی‌ها است، افزود: همه مردم و مسئولین برای برگزاری باشکوه آن دست به دست هم دهند.

وی به موضوع نظم و انضباط در عزاداری حسینیه اعظم اشاره کرد و گفت: در سال‎جاری نسبت به برگزاری باشکوه‌تر مراسم تلاش می‌شود.

غم‌پرور امنیت را موضوعی مهم در زمان برگزاری مراسم عنوان کرد و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در حفظ و برقراری امنیت مراسم داشته است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ضمن تقدیر از تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت و همکاری در این خصوص، اظهار داشت: در سال‎جاری نیز امیدواریم نسبت به تامین امنیت تلاش شود.

وی به موضوع اسکان مسافرین وارد شده به استان و شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: از مسئولین برای اسکان مناسب مسافرین تقاضای کمک داریم.

غم‌پرور با بیان اینکه آموزش و پرورش می‎تواند نسبت به اسکان مسافرین کمک کند، افزود: از مسئولین آموزش و پرورش خواهش می‌کنیم نسبت به همکاری در این خصوص اهتمام ورزند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به ورود مسافرین از سایر استان‌ها به شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از 18 استان کشور برای حضور در عزاداری حسینیه اعظم زنجان حضور یافته بودند.

وی توجه به این امکانات رفاهی این مسافرین را خواستار شد و تاکید کرد: باید نسبت به اسکان و خدمات رفاهی میهمانان شهرمان تلاش کنیم.

غم‌پرور خواستار همکاری بیشتر مسئولین شد و تاکید کرد: پایتخت شور و شعور حسینی نیازمند تعامل و همکاری همه مسئولین برای برگزاری مناسب مراسم عزاداری است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان مراسم عزاداری زنجان را نمادی برای کشور دانست و تاکید کرد: این مراسم به یک حرکتی ملی تبدیل شده است.

انتهای پیام/73007/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول