اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب‌اسلامی

سرود «پایان شیطان» با صدای استاد قره‌باغی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از جدیدترین اثر هنری استاد اسفندیار قره‌باغی در آستانه یوم‌الله 13 آبان از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب‌اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

سرود «پایان شیطان» با صدای استاد قره‌باغی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرود ضد آمریکایی«پایان شیطان» که بر اساس شعری از محمد شکری‌فرد شاعر جوان هشترودی و آهنگسازی غلامرضا میرزازاده و محمد ملکی‌اصل ساخته شده، طی مراسمی با حضور استاد قره‌باغی و سایر عوامل تولید این اثر رونمایی می‌شود.

این اثر تقدیم به شهدای ایرباس ایرانی و سرداران همیشه جاوید نادر مهدوی و بیژن گرد خواهد شد.

این آیین روز یکشنبه 12 آبان از ساعت 16 تا 18 در سالن همایش 9 دی واقع در خیابان امام خمینی(ره)، جنب موزه آذربایجان برگزار می‌شود.

در این مراسم، علاوه بر سرود «پایان شیطان» چند اثر هنری دیگر نیز با مضمون ضد استکباری اجرا خواهد شد.

اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو» معتقد است: آمریکا همان آمریکاست و سرودهای ضد آمریکایی را خواهم خواند.

وی با بیان اینکه خودم معتقد بر این هستم و تا زمانی که امریکا وجود دارد و سیستم و حکومتش به جهان‌خواری و دست‌درازی در هر گوشه کره‌زمین ادامه می‌دهد، این سرودها را خواهم خواند، اضافه کرد: چرا ما این را نخوانیم مگر کلماتش جز حقیقت چیز دیگری را اذعان می‌کند؛ دزد جهان‌خواره‌، دیو ستم باره‌، عقرب جراره‌، روبه مکاره‌، این‌ها در مورد آمریکا صدق می‌کنند؛ نه تنها 30 سال پیش بلکه 100 سال دیگر هم این صدق خواهد کرد.

قره‌باغی، بیش از 800 سرود را برای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و کشورش یا ساخته و یا خوانده. آیا معنی 800 سرود، آن هم در سال‌های تحریم همه جانبه انقلاب اسلامی، برای کسانی که تظاهر به انقلابی‌گری می‌کنند، مفهوم است؟

قره‌باغی، شاخص‌ترین سرود ضدآمریکایی ما را خوانده و الان هم به صحت معانی آن سرود اعتقاد و اصرار دارد، حال شما این پایمردی را مقایسه کنید با احوالاتِ جماعتی که با وجود جنایات اظهر من‌الشمس آمریکا و اسرائیل، حاضر نیستند کلمه‌ای در مذمت این جنایات بر زبان جاری کنند، آقایان می‌گویند «ما سیاسی نیستیم»!

قره‌باغی، در سی و چند سال گذشته، هر موضوع و رویدادی را که به نوعی به انقلاب اسلامی مرتبط بوده، با صدایش مستند کرده؛ آن هم نه با کارهای درجه چندم و سخیف، که با آثاری فاخر و قابل اعتنا در سطح جهان، حال چگونه می‌شود که او «هنرمند انقلاب اسلامی» نباشد؟!

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول