اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

گنبد حسینیه اعظم زنجان همزمان با روز 13 آبان رونمایی می‌شود

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: گنبد حسینیه اعظم زنجان در روز 13 آبان رونمایی می‌شود.

گنبد حسینیه اعظم زنجان همزمان با روز 13 آبان رونمایی می‌شود

محمدجواد غم‌پرور در حاشیه غبارروبی مسجد حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: به دلیل آماده نبودن گنبد طلایی مسجد حسینیه اعظم زنجان، مراسم رونمایی از این گنبد به روز دوشنبه موکول شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز دهه محرم پرچم مسجد حسینیه اعظم زنجان تعویض می‌شود، افزود: با توجه به ورود به ماه محرم، پرچم سیاه در این مکان نصب می‌شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه این گنبد نماد حسینیه اعظم زنجان است، افزود: درخواست مردم ولایتمدار نصب گنبد برای این مکان بود.

این مسئول با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان از هر طرف شهر نمایان است، افزود: ساخت گنبدی متناسب با شان مردم زنجان برای این مکان ضروری بود.

غم‌پرور با اشاره به اینکه با انجام کار کارشناسی این گنبد طراحی شده، ابراز داشت: هنرمندان و استادکاران بابلی این گنبد را ساخته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف انجام شده است.

این مسئول از برگزاری سلسله برنامه‌های خانواده عاشورایی در این مکان خبر داد و اضافه کرد: این برنامه اول تا هفتم ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه آیت‌الله سید محمد حسینی سخنران این برنامه است، ادامه داد: خانواده‌های استان زنجان در این برنامه شرکت می‌کنند.

غم‌پرور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص برنامه‌ها و حمایت‌های حسینیه اعظم زنجان در زمینه ازدواج جوانان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در این مکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان در حد بضاعت خود نسبت به ارائه تسهیلات به جوانان اقدام می‌کند، متذکر شد:‌ این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با تقدیر از فعالیت خادمین مسجد حسینیه اعظم زنجان اذعان داشت: امیدواریم با همکاری مردم برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم به نحو مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول