اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

فضاهای آموزشی قرچک به مدد خیران رشد بالایی داشته است

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه فضاهای آموزشی به مدد پیگیری مسئولان و خیران در شهرستان رشد داشته است، گفت: امید است این عمل نیکو در کشور بیش از پیش رشد کند.

فضاهای آموزشی قرچک به مدد خیران رشد بالایی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم افتتاحیه مدرسه خیرساز حاج رضا رمضانی و تجلیل از این خیر نیک‌اندیش در روستای قشلاق اول و دوم داودآباد شهرستان قرچک برگزار شد.

این مدرسه با حضور رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران‏ رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، بهنام جهانی بخشدار مرکزی، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورای شهر و سایر مسئولان برگزار شد.

امام جمعه قرچک در این مراسم با گرامیداشت روز 13 آبان و تسلیت پیشاپیش ایام محرم از تمام آحاد شهرستان قرچک خواست تا با حضور پررنگ خود در مراسم راهپیمایی روز دوشنبه‏ همچون همیشه نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی همچنین به فرا رسیدن حادثه عظیم کربلا اشاره کرد و از فرهنگیان خواست تا به جنبه اهداف قیام امام حسین (ع) توجه کرده و این مباحث را در مدارس برای دانش‌آموزان عنوان کنند.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران به اهمیت جایگاه خیران مدرسه‌ساز در کشور اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش زیرساخت و رکن اصلی توسعه و پیشرفت در کشور است و امروزه اهمیت و جایگاه مدرسه‌سازی کمتر از مسجدسازی نیست و خوشبختانه تمام نیک‌اندیشان و نیکوکاران ایران در این امر مهم و مقدس مشارکت جدی دارند.

رضا ریاحی با بیان اینکه فضاهای آموزشی به مدد پیگیری مسئولان شهرستان و خیرین در شهرستان قرچک رشد داشته است افزود: امید است این عمل نیکو در کشور بیش از پیش رشد کند.

وی از تمام خیرینی که در راستای رشد علم و دانش و توسعه فضاهای آموزشی تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول