اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان میناب کم نظیر است

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: زیرساخت‌های خوبی برای بازگشت آبرومندانه مددجویان به جامعه در زندان میناب فراهم شده و اقدامات اصلاحی و تربیتی در این زندان کم نظیر است.

اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان میناب کم نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی هرمزگان، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در بازدید از زندان میناب افزود: آموزش مددجویان در این زندان در اولویت است و این همان چیزی است که این افراد به آن نیاز دارند.

وی بیان داشت: حرفه آموزی مددجویان را برای یافتن شغل مناسب توانمند می‌کند و آموزش‌های مذهبی و عقیدتی نیز آنان را از انجام کارهای خلاف قانون و شرع باز می‌دارد.

نماینده مردم میناب، رودان، سیریک، بشاگرد و جاسک در مجلس شورای اسلامی که با برخی از مددجویان گفت‌وگو کرد گفت: نشاط، شادابی و طراوت مددجویان در زندان میناب کاملا مشهود است و این چیزی جز همت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیست.

هاشمی نخل ابراهیمی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در زندان میناب اجرا می‌شود در حقیقت زندانبانی اسلامی را به نمایش گذاشته است که زمینه بازگشت آبرومندانه مددجویان را به جامعه بیش از پیش فراهم می‌کند.

محمد فیروززاده رئیس زندان میناب هم به ارائه گزارشی از عملکرد این زندان پرداخت و گفت: اگر خانواده و مراکز فرهنگی و آموزشی نقش و وظایف خود را به خوبی انجام دهند شاهد کاهش بزه و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

گفتنی است در این بازدید دادستان، فرمانده دریابانی و شهردار میناب، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/88001/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول