اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

سعادتمندی جامعه در گرو تربیت فرزندانی صالح در خانواده‌ای سالم است

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: سعادتمندی جامعه در گرو تربیت فرزندان صالح و شایسته در نظام خانواده و مدرسه است.

سعادتمندی جامعه در گرو تربیت فرزندانی صالح در خانواده‌ای سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی عصر امروز در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در پارس‌آباد اظهار داشت: خانواده‌ای دارای فرزندان صالح است که به حلال و حرام توجه کند.

وی با اشاره به تأثیر لقمه در سرنوشت انسان و اثبات پزشکی آن توصیه کرد در لقمه‌ای که بر سر سفره خود می‌برید حساس و هوشیار باشید.

علوی در ادامه با تقدیر و تشکر از دستگاه عظیم آموزش و پرورش به خاطر تربیت آینده‌سازان نظام اسلامی، به نقش و اهمیت معلمان در جامعه اشاره و خواستار توجه و احترام بیشتر به این قشر زحمتکش در جامعه شد.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یکی از بهترین فضاهای تربیتی فضای مدرسه و توجه اولیا و مربیان به مبانی تربیتی است که اگر به معنای واقعی انتقال داده شود مصونیتی حقیقی برای افراد جامعه فراهم می‌آید.

کار اصلی بسیج بالا بردن توان علمی و اعتقادی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه کلور در نشست با کارکنان آموزش و پرورش، کار اصلی بسیج را بالا بردن توان علمی و اعتقادی دانش‌آموزان دانست.

حجت‌الاسلام ملک‌پور بسیج را مجموعه‌ای که در آن پاک‌‌ترین انسان‌ها برای به کمال رسیدن خودشان و کشورشان جمع شده‌اند، معرفی کرد.

وی اظهار داشت: کاری که بسیج می‌کند دشمنان را بیمناک کرده و دوستان را امیدوار می‌کند.

ملک‌پور با بیان اینکه تقدس بسیج به خاطر دفاع از اسلام و دین است لذا همه کسانی که برای بقا کشور تلاش می‌کنند و برای دفاع از دین زحمت می‌کشند اگر چه اسم و نام آنان در جایی ثبت نشده باشد، بسیجی واقعی هستند.

امام جمعه کلور همچنین تصریح کرد: آموزش و پرورش باید ریشه معنوی و بنیه اعتقادی دانش‌آموزی را ارتقا بخشد تا در آینده جامعه‌ای آبادتر داشته باشیم.

در ادامه این دیدار رئیس آموزش و پرورش نیز با گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطر شهدا، امام شهدا، شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی گفت: همان طور که امام (ره) راز و رمز بقا انقلاب را در جاری شدن تفکر و طنین دلنشین بسیجی در جامعه عنوان فرمودند، بر همه ما لازم است با تفکر بسیجی و با روحیه بسیجی برای تحقق شعار سال تحصیلی (ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه) تلاش کنیم.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول