اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه همدان:

25 نفر از زندانیان استان همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: در مهرماه سال جاری 25 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند کمک مالی توسط ستاد دیه استان همدان آزاد شدند.

25 نفر از زندانیان استان همدان آزاد شدند

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در مهرماه سال جاری 25 نفر از زندانیان نیازمند کمک مالی جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان همدان آزاد شدند.

وی با اشاره به میزان بدهی این تعداد از افراد تصریح کرد: از این تعداد افراد 12 نفر بدهکار مالی، 6 نفر بدهکار مهریه و 6 نفر نیز بدهکار مهریه بودند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان ادامه داد: بدهکاری این 25 نفر، یک میلیارد و 408 میلیون و 589 هزار 614 تومان بوده است.

وی با اشاره به میزان بدهی و گذشت شکات از زندانیان عنوان کرد: مبلغ 822 میلیون و 459 هزار و 694 تومان توسط شکات زندانی گذشت شده است.

روحانی‌منش خاطرنشان کرد: در همین راستا کمک‌هایی نیز توسط ستاد دیه به صورت بلاعوض و وام صورت گرفته که برای آزادسازی این 25 نفر زندانی کمک مبلغ 586 میلیون و 119 هزار و 920 تومان از طریق ستاد به صورت وام و کمک بلاعوض صورت گرفته است.

وی گفت: در بحث آزادسازی زندانیان خیرین نیکوکار نیز در بخش‌های مختلف وارد شدند که کمک بسیار قابل توجهی بوده و امیدواریم این سنت حسنه در جامعه نیز رواج پیدا کند.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول