اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته 3 صورت می‌گیرد

شهرداری همدان در تبریز به دنبال صدرنشینی و صعود

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نهم لیگ دسته سه به دنبال صدرنشینی و صعود زودهنگام است و بازی سختی را در تبریز و برابر تیم هرماس این شهر خواهد داشت.

شهرداری همدان در تبریز به دنبال صدرنشینی و صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور هفته پایانی خود را در دور نخست سپری می‌کند و تیم‌ها رقابت نزدیک و فشرده‌ای برای صعود به مرحله بعد، بقا در لیگ دسته سوم و همچنین جلوگیری از سقوط به لیگ‌های استان دارند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه دوم این مسابقات با 11 تیم دیگر این گروه ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز جدال سختی دارد.

تیم شهرداری که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های همدان در عرصه تیم‌داری در رشته فوتبال به حساب می‌آید، بعد از اقدام شورای شهر سوم برای انحلال تیم فوتبال دسته دومی شهرداری، به همت حسن محمدی مدیرعامل اسبق این باشگاه در سال گذشته مجدد در این رشته و به صورت حرفه‌ای شروع به فعالیت کرده است.

سال گذشته این تیم با قهرمانی در لیگ برتر استان مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را گرفت و به عنوان یکی از دو نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

در این مسابقات تیم شهرداری همدان روند رو به رشدی داشته داشته و بعد از تساوی و شکست در هفته اول و دوم، در شش هفته بعد موفق شده نوار شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند و بدون باخت در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی را در جدول داشته باشد.

در هفته گذشته و در یک بازی خانگی تیم شهرداری دست به کار بزرگی زد و تیم فوتبال شهرداری بانه را در همدان هشت‌تایی کرد و با حساب هشت بر دو برنده این مسابقه شد.

با این برد خانگی هفته گذشته وضعیت خوبی در جدول برای شهرداری همدان به وجود آمده و مشکلی برای صعود به مرحله بعد نخواهد داشت.

در هفته نهم شاگردان هادی گل‌محمدی برای صدرنشینی و تثبیت صعود به دور بعد لیگ دسته سه باید در تبریز برابر تیم هرماس این شهر به میدان بروند.

در مقابل، تیم هرماس تبریز در هفته گذشته به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کرده و برابر دیگر تیم آذری تیم گروه برق ارومیه با حساب دو بر صفر به برتری برسد.

این مسابقه از حساسیت‌های زیادی برای هر دو تیم برخودار است چرا که شهرداری برای صدرنشینی و قطعی شدن صعود و در مقابل تیم هرماس هم برای بقا در لیگ دسته سه به دنبال سه امتیاز این بازی است.

تا قبل از این بازی و تا پایان هفته هشتم تیم فوتبال شهرداری همدان با 17 امتیاز در رده دوم جدول گروه جا خوش کرده و در مقابل تیم هرماس تبریز با 11 امتیاز در جایگاه ششم این جدول قرار دارد.

در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور و در گروه سه، امروز یک‌شنبه 12 آبان از ساعت 14:45 بازی تیم‌های شهرداری همدان و هرماس تبریز در ورزشگاه شیخ محمد خیابانی این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول