اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

شهرداری همدان توانایی صعود مقتدرانه به دور بعد را دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم شهرداری همدان توانایی صعود مقتدرانه به دور بعد را دارد.

شهرداری همدان توانایی صعود مقتدرانه به دور بعد را دارد

هادی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فشردگی و نزدیکی امتیازات در جدول گروه ما در لیگ دسته سه باعث شده است تا با احتیاط و هوشیاری بیشتر در هفته‌های پایانی دور نخست به میدان برویم.

وی با بیان اینکه تیم‌ها برای سه هدف در لیگ امسال به میدان می‌روند، صعود به دور اصلی لیگ سه، بقا در این لیگ و جلوگیری از سقوط به لیگ استانی را به عنوان این سه هدف برشمرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: این موضوع بر جذابیت و حساسیت مسابقات افزوده است.

وی اضافه کرد: حمایتی که امسال و از ابتدای فصل توسط کادر مدیریتی باشگاه صورت گرفته نویدبخش علاقه‌مندان مدیران شهری و شهرداری همدان به تیم‌داری حرفه‌ای است.

به گفته گل‌محمدی، شرایط بازی‌ها در لیگ دسته سه به گونه‌ای است که با یک برد و باخت، تیم‌ها در جدول بالا و پایین می‌شوند.

وی ادامه داد: برای حفظ صدرنشینی و قطعی کردن صعود نیاز به برد در سه بازی آخر خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در مورد بازی برابر تیم هرماس تبریز خاطرنشان کرد: برد در این بازی تا حد زیادی صدرنشینی را قطعی می‌کند و راه را برای صعود ما به مرحله بعد هموار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از این تیم شناخت نسبی داریم، تصریح کرد: مسابقه‌ای که برابر تیم ذوب و فلزات انجام شده از نزدیک توسط کادر فنی آنالیز شده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه در این بازی هفت بازیکن اصلی خود را به دلایلی در اختیار نداریم، اضافه کرد: صادق دینی‌خواه به دلیل سه کارته بودن، حمید سراجچی، صابر صالحی، حسین زرین‌چنگ و بهزاد عرشی به خاطر مصدومیت و دو بازیکن دیگر مهدی توکلیان و سعید باقر را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تیم هرماس مرموز است، گفت: این تیم در خارج از خانه بازی‌ها را با پیروزی تمام کرده و در خانه مسابقات را باخته است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: این موضوع کار ما را برای شناخت دقیق از بازیکنان و نحوه بازی آنان سخت کرده است.

تیم فوتبال شهرداری که از امکانات بسیار مناسبی برخوردار بوده و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر زمین چمن اختصاصی، خوابگاه، سالن بدنسازی و مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی) سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتبال کرده است امید زیادی برای صعود از این مرحله و درخشش در لیگ دسته سوم کشور دارد.

تا قبل از این بازی و تا پایان هفته هشتم تیم فوتبال شهرداری همدان با 17 امتیاز در رده دوم جدول گروه جا خوش کرده است و در مقابل تیم هرماس تبریز با 11 امتیاز در جایگاه ششم این جدول قرار دارد.

در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور و در گروه سه امروز یکشنبه 12 آبان‌ماه از ساعت 14:45 بازی تیم‌های شهرداری همدان و هرماس تبریز در ورزشگاه شیخ محمد خیابانی این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول