اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم به دومین باخت خانگی تن داد / شکست در قم برابر شهرداری تبریز

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری خانگی از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم شهرداری تبریز تن به شکست داد.

ماهان تندیس قم به دومین باخت خانگی تن داد / شکست در قم برابر شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در چهارمین دیدار خانگی خود در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور عصر امروز نتیجه را به شهرداری تبریز واگذار کرد تا بدین ترتیب دو پله در جدول رده‌بندی پائین‌تر برود.

دیدارهای هفته هفتم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در جدالی حساس و نفس‌گیر سومین باخت خود در این فصل از رقابت‌ها را پذیرفت.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با روحیه و انگیزه بالا و البته در غیاب محمدحسین کوهستانی و علیرضا وفایی دو بازیکن کلیدی خود در این دیدار برابر تیم فوتسال شهرداری تبریز قرار گرفته بودند، هر چه زدند به در بسته خورد اما حریف چهار بار به راحتی دروازه این تیم را گشود و به برتری چهار بر یک دست یافت.

تیم فوتسال شهرداری تبریز یکی از تیم‌های خوب و پرمهره این فصل لیگ برتر است که تقریبا اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده است اما این تیم در مقابل ماهان تندیس قم البته خوش‌شانس بود که به برتری خارج از خانه دست یافت چون هر بار بازیکنان ماهان در مقابل دروازه شهرداری موقعیت‌های گل خود را به هدر دادند اما تیم شهرداری تبریز به راحتی از چهار اشتباه بازیکنان ماهان تندیس بهره برد و به سه امتیاز نائل شد.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با 10 امتیاز در پایان هفته ششم بازی‌های این فصل لیگ برتر در فاصله چهار امتیازی تیم دبیری تبریز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار داشتند، با امید به بهبود جایگاه خود و کسب چهارمین پیروزی بازی خوبی ارائه کردند اما اشتباهات زیادی نیز در کارهای دفاعی داشتند و با اختلاف سه گل این دیدار حساس را واگذار کردند.

این بازی به سبب اینکه هر دو تیم به دنبال صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی بودند، از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در تلاش برای کسب سه امتیاز از آغاز بازی از میهمان خود عقب بودند و سرانجام در حضور تماشاگران خودی به این باخت راضی شدند.

در این بازی برای تیم فوتسال شهرداری تبریز مرتضی عزتی، مهرداد جابری، یعقوب فیل گوش و وحید شفیعی گلزنی کردند در حالی که تک گل تیم فوتسال ماهان تندیس قم را سعید قاسمی کاپیتان این تیم به ثمر رساند و در نهایت شهرداری به رده ششم رفت و ماهان تندیس در مکان هشتم قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول