اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

اعمال 30 درصد تخفیف عوارضات شهرداری شوشتر

شهردار شوشتر از اعمال 30 درصد تخفیف عوارضات شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: اعمال این طرح‌های تشویقی باعث رشد درآمدهای شهرداری می‌شود.

اعمال 30 درصد تخفیف عوارضات شهرداری شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به منظور حمایت از ساخت و ساز در شهر شوشتر اعمال 30 درصد تخفیف در عوارضات نوسازی و صدور پروانه ساختمانی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر شوشتر در این باره همکاری زیادی با شهرداری داشته است، افزود: شورای اسلامی شهر با موافقت با این طرح از درآمدهای شهرداری حمایت کرده است و به نوبه خود از اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه این تخفیف اعمال شده تنها برای بخشی از بدهی‌ها به شهرداری منظور می‌شود گفت: عوارضات حذف پارکینگ و بدهی‌های کمیسیون ماده 100 شهرداری شوشتر مشمول این تخفیف نمی‌شوند و باید عین وجه پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه رشد درآمدهای شهرداری بسیار مشهود است، گفت: رشد درآمدها در سال‌جاری نسبت به سال قبل 120 درصد بوده است و امیدواریم این روند افزایش ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به مقایسه درآمدهای شهرداری شوشتر با سه سال پیش افزود: در سه سال پیش هر ماه در شهرداری شوشتر به طور متوسط 300 میلیون تومان درآمد وجود داشت ولی در حال حاضر این درآمدها بیش از 800 میلیون تومان در ماه است.

وی تاکید کرد: بسیاری از برنامه‌ها به دلیل کمبود اعتبار به تعویق افتاده‌اند و به این دلیل می‌کوشیم تا با تلاش این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول