اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی:

شعار "مرگ بر آمریکا" یک راهبرد اعتقادی است

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" راهبردی اعتقادی است که ریشه در تاریخ و اعتقادات مردم ایران دارد.

شعار "مرگ بر آمریکا" یک راهبرد اعتقادی است

محمدعلی عبداله‌زاده امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا مبنی بر مبارزه با ظلم و حمایت از مستضعفین در برابر استکبار است.

وی متذکر شد: آمریکا مصداق بارز روحیه و منش استکباری در دنیا است که تاکنون خط مشی و خوی مستکبرانه‌اش هیچ تغییری نکرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" راهبردی اعتقادی است که ریشه در تاریخ و اعتقادات مردم ایران دارد.

عبداله‌زاده‌ ادامه داد: راه‌اندازی لانه جاسوسی در ایران و کمک به دشمنان ایران برای بروز جنگ و ناآرامی‌های مرزی و همچنین بلوکه‌کردن ثروت مردم ایران با اعمال تحریم‌های گوناگون، همگی دلیلی آشکار بر این گفته‌ها است.

وی  تصریح کرد: در وقایع اخیر نیز شنود مکالمات تلفنی برخی کشورهای اروپایی توسط آمریکا که از هم‌پیمانان این دولت محسوب می‌شوند نشانگر اصرار دولت آمریکا بر ادامه روند سلطه‌گری و دخالت در امور دیگر کشورها است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا امروز نماد بارز سلطه‌گری در دنیا است و از آنجاییکه گفتمان انقلاب اسلامی بر ظلم‌ستیزی استوار شده است با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و هوادارانش همواره موانع و چالش‌هایی را در مسیر رشد و تعالی نظام ایران به وجود آورده‌اند.

عبداله‌زاده با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان و روز ملی استکبار ستیزی اظهار داشت: مردم ایران و به ویژه جوانان و نوجوانان ما در این روز شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر و محکم‌تر از همیشه سر خواهند داد.

وی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان تاکید و اضافه کرد: مردم ایران در این روز مانند همیشه نشان خواهند داد که با وجود کارشکنی‌ها و تحریم‌ها همچنان بزرگترین حامی و پشتیبان برای انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول