اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

شعار مرگ بر آمریکا مبنای انقلابی و اعتقادی دارد

امام جمعه سربیشه گفت: شکل‌گیری شعار مرگ بر آمریکا بر مبنای تفکر انقلابی و اعتقادی ملت ایران بوده و این شعار ناشی از براعت جستن از مشرکان و استکبار جهانی است.

شعار مرگ بر آمریکا مبنای انقلابی و اعتقادی دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با حماسه 13 آبان اظهار کرد: حماسه‌سازان نظام جمهوری اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس مردم بوده که با شرکت در انتخابات، راهپیمایی‌ها به ویژه راهپیمایی 13 آبان جاری حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

وی ادامه داد: رکن اصلی ایجاد و راه‌اندازی حماسه مردم هستند.

حمایت ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان پیام‌های زیادی در پی‌داشته است

امام جمعه سربیشه با بیان این‌که دشمنان ایران همیشه نسبت به موقعیت و امنیت کشورمان غبطه خورده‌اند، تصریح کرد: حضور و در صحنه بودن همیشگی مردم ایران و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان پیام‌های زیادی داشته و به آنها ثابت شده است.

محمدی افزود: اگر دشمنان این نظام و کشور فکر می‌کنند ملت ایران از تحریم‌ها خسته شده و حمایت از نظام توسط مردم کمرنگ می‌شود نگاه و افکار این افراد با حضور گسترده مردم در صحنه راهپیمایی منتفی می‌شود.

وی با بیان این‌که نقش‌آفرین تاریخ کشور ایران دانش‌آموزان و دانشجویان بودند، متذکر شد: دانش‌آموزان با شهادت خود در سال 57 و دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 در عرصه‌های بین‌المللی تاثیرگذار بودند.

لازمه حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در خط مقدم داشتن بصیرت و تبعیت از رهبری است

امام جمعه سربیشه یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان امروز باید در خط مقدم حضور داشته و لازمه این امر داشتن بصیرت و تبعیت از رهبری بوده که این قشر در این عرصه پیش‌قدم هستند.

محمدی با بیان این‌که شعار مرگ بر آمریکا مبنای تفکر انقلابی و اعتقادی است، اضافه کرد: این شعار ناشی از برائت جستن از مشرکان است که ملت ایران هر چه رساتر این شعار را در روز 13 آبان برای مبارزه با استکبار جهانی سر می‌دهند.

وی با بیان این‌که در عصر حاضر الگوی منسجم استکبار امریکا است، تصریح کرد: امریکایی که موقعیت دیگر کشورها را به حساب نمی‌آورد.

استکبار و ظلم جزء خلق و خوی آمریکا است

امام جمعه سربیشه اذعان داشت: جهان اسلام و ملت ایران نگاه و افکار استکباری آمریکا را قبول نمی‌کنند و با این تفکر مخالف هستند.

محمدی با بیان این‌که حدود 34 سال پیش دانشجویان ایرانی سفارت‌خانه آمریکا را به عنوان لانه جاسوسی تسخیر کردند، ادامه داد: امروز کشورهایی که با آمریکا همراه هستند می‌فهمند آمریکا به آنها نیز رحم نمی‌کند و این‌ جزء خلق‌ و خوی آمریکا است.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول