اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ زیرگروه باشگاه‌های کشور

دو و میدانی‌کاران قزوینی سه نشان رنگارنگ کسب کردند

دو و میدانی‌کاران قزوینی در جریان رقابت‌‌های لیگ زیرگروه باشگاه‌های کشور صاحب سه نشان رنگارنگ شدند.

دو و میدانی‌کاران قزوینی سه نشان رنگارنگ کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم دو و میدانی قزوین که با 6 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز، دو عنوان چهارمی و یک عنوان دهمی به کار خود پایان داد.

این مسابقات در حالی با حضور برترین‌های کشور و در ماده‌های مختلف به میزبانی ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شد که می‌توان گفت که با گرفتن سه نشان رنگارنگ تیم دو و میدانی استان عملکرد موفقی را در این رقابت‌ها از خود بر جای گذاشته است.

البته در طول سال‌های اخیر دو و میدانی‌کاران استان در ماده‌های مختلف عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته‌اند و حتی این ورزشکاران با تلاش و پشتکار بالای خود موفق شده‌اند در مسابقات برون‌‌مرزی و بین‌المللی برای استان و رشته دو و میدانی افتخار کسب کنند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مدال طلای علی رحمانی در جریان برگزاری این مسابقات اظهار داشت: رحمانی در ماده پرتاب وزنه این دوره از رقابت‌ها با ثبت رکورد 21 متر و 15 سانتی‌متر موفق شد عملکرد خوبی را از خود در این رقابت‌ها به نمایش بگذارد و سکوی قهرمانی را تصاحب کند.

غلامرضا سعادت با اشاره به اینکه صنعان محمدی دیگر ورزشکار قزوینی حاضر در این مسابقات در بخش پرتاب نیزه با پرتاب 11 متر و 47 سانتی‌متری خود به مقام دوم و نشان نقره این رقابت‌ها دست پیدا کرد، افزود: در دو 400 متر نیز سعید آقالر با ثبت رکورد 51 ثانیه به مقام سوم دست پیدا کرد و مدال برنز را به دست آورد.

وی بیان کرد: محمدرضا و محمد رحمانی نیز به ترتیب در مواد 800 متر و پرتاب نیزه از تیم دو و میدانی قزوین عناوین چهارم را به خود اختصاص دادند و جواد مردانی نیز در ماده 400 متر جایگاه دهم کشور را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قزوین عملکرد دو و میدانی‌کاران قزوینی را در این مسابقات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نیمی از دوندگان تیم استان در این مسابقات توانستند مدال کسب کنند و باید اذعان کرد که این ورزشکاران به نوعی آینده‌سازان این رشته ورزشی در سطح استان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/77004/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول