اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته‌ای به یاد ماندنی برای معلولان ورزشکار هرمزگان

درخشش تیم دوومیدانی معلولان هرمزگانی / برگزاری مسابقات والیبال ساحلی معلولان

درخشش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولان در مسابقات باشگاه‌های کشور و برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بندرعباس از اخبار مهم در حوزه ورزش معلولان در این استان است.

درخشش تیم دوومیدانی معلولان هرمزگانی / برگزاری مسابقات والیبال ساحلی معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم دوومیدانی جانبازان و معلولان استان هرمزگان با حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور نائب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

این تیم که برای نخستین بار در مسابقات باشگاه‌های کشور حضور یافته بود، با اختلاف 11 امتیاز و به دست آوردن 44 امتیاز موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور شد.

امتیازات این مسابقات به صورت تیمی جمع‌بندی شده بود و تیم دوومیدانی جانبازان و معلولان استان هرمزگان با حضور 11 بازیکن در کلاس‌های مختلف و با سر مربیگری منصور روشن قیاس با کسب چهار مدال طلا و دو نقره، در نخستین حضور خود در مسابقات باشگاه‌های کشور افتخار آفرین شد.

همچنین هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان هرمزگان نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی برای نخستین بار مسابقات والیبال ساحلی را در زمین ساحلی بندرعباس برگزار کرد.

در این دوره از بازی‌ها که بین سه تیم میناب، بندرعباس و قشم برگزار شد، میناب با چهار امتیاز بر حریفان خود پیشی گرفت و به مقام اول دست یافت.

تیم‌های بندرعباس و قشم نیز با کسب سه و دو امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

این مسابقات در راستای آماده سازی تیم والیبال ساحلی هیئت جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که آبان ‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود برگزار شده است.

در پایان این مسابقات، مصطفی اسلامی، کاظم فخاری و فرامرز بهادری جهت عضویت در تیم منتخب استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تعیین شدند.

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول