اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان خبر داد

حضور پر قدرت تیم خوزستان در مرحله پنجم رقابت‌های دو و میدانی کشور

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان از حضور پرقدرت تیم مقاومت خوزستان در مرحله پنجم لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور خبر داد.

حضور پر قدرت تیم خوزستان در مرحله پنجم رقابت‌های دو و میدانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمال فتاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم مقاومت خوزستان در مرحله مرحله پنجم رقابت‌های دو و میدانی کشور حضور یافت که امیدواریم مدال‌های رنگارنگی به دست آورد.

وی افزود: تیم مقاومت خوزستان که هم اکنون جایگاه سوم رقابت‌های دو و میدانی کشور را در اختیار دارد به منظور شرکت در مرحله پایانی این مسابقات در تهران به سر می برد.

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان بیان کرد: هم اکنون تیم پیکان تهران صدرنشین لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور است و تیم‌های نفت تهران رتبه دوم را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه تیم مقاومت خوزستان در رده سوم رقابت‌های دو و میدانی کشور قرار دارد افزود: هفت تیم پیکان تهران، نفت تهران، ایپکچی زنجان، هتل ورزش قزوین، مجتمع صنعتی پترو آدران خراسان شمالی، کانون حسنات اصفهان و مقاومت خوزستان در این مسابقات حضور دارند و ورزشکاران در 21 ماده با هم رقابت می‌کنند.

فتاحی در ادامه به معرفی ورزشکاران خوزستانی شرکت کننده در مرحله پنجم رقابت‌های دو و میدانی کشور پرداخت و گفت: احمد خنفری، سعید پویا، امیر پیاهو، صادق سیاحی، بهنام شیری و حمید زوراوند از جمله اعضای تیم مقاومت هستند که به مصاف حریفان خود می‌روند.

این ورزشکار خوزستانی در ادامه بیان کرد: کاوه توکلی، علی عالمی، پژمان کرزه‌ای، امید تاجی، مهدی علیزاده و سامان برزگر از دیگر اعضای تیم خوزستان هستند که در در مرحله پنجم رقابت‌های دو و میدانی کشور به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: همچنین محمدجواد صیادی، صادق صانعی، ایمان کوشکی، احسان رحیمی، یاسر خورشیدی، محمد کوهکن و حسین فلاح نیز همراه تیم مقاومت در این مسابقات حضور می‌یابند.

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان در پایان اظهار داشت: در پایان مرحله چهارم مسابقات دو و میدانی کشور، تیم مقاومت خوزستان توانست پس از تیم‌های نفت تهران و پیکان تهران در جایگاه سوم کشور قرار گیرد و یقین داریم با توجه به فاصله امتیازاتی که با تیم چهارم داریم این مقام حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول