اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان خبر داد

برگزاری نشست «گپ و گرافیک» در خانه هنرمندان اصفهان

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: خانه هنرمندان چهارشنبه‌های خود را به برگزاری نشست‎های ویژه گرافیک با عنوان گپ و گرافیک اختصاص داده است.

برگزاری نشست «گپ و گرافیک» در خانه هنرمندان اصفهان

امیرمسعود حلاج در گفت‎‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این سلسله جلسات با عنوان نشست‎های گپ و گرافیک برگزار می‎شود و به بررسی مسائل روز در حوزه گرافیک می‎پردازد.

وی افزود: این سلسله نشست‎ها چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 بعد از ظهر در خانه هنرمندان برگزار می‎شود.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان  تصریح کرد: در این سلسله جلسات گرافیست‎ها حضور می‎یابند و در نشست‎های تخصصی از اساتید پیشکسوت برای سخنرانی در این نشست‎ها بهره برده می‎شود.

وی ادامه داد: در هر ماه چهار جلسه در حوزه گرافیک برگزار می‎شود که در جلسه دوم اساتید و گرافیست‎های برجسته کشور حضور می‎یابند و مسائل مربوط به گرافیک را موشکافی می‎کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان نشست‎های تخصصی بسیاری را برای اهالی مطبوعات، دانشجویان و دانش‌آموختگان گرافیک برگزار می‎کند.

کتاب سال خانه گرافیک برگزاری جشنواره‎ها و کارگروه‎های گرافیک و مسابقات مختلف این حوزه  و همچنین برگزاری دوره‎های  آموزشی پی دی اف و کنترل خروجی برای چاپ و آموزش‎های نظارت چاپ در استان اصفهان از جمله اقداماتی است که این مرکز طی سال جاری انجام داده است.

اما این مرکز در اقدام جدید خود جلسات نقد و بررسی آثار گرافیک را برگزار می‎کند.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول