اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور ـ 5

دانشی: کاش مسئولان ‌دغدغه هنرمندان شهرستانی را داشتند‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اگر تمام مسئولان و هنرمندان کشور دغدغه هنرمندان شهرستانی را داشتند، قطعا خیلی زودتر شاهد درخشش آثار شهرستانی‌ها در کشور بودیم.

دانشی: کاش مسئولان ‌دغدغه هنرمندان شهرستانی را داشتند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام عباس دانشی شب گذشته در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین تئاتر منطقه 3 کشور در فرهنگسرای جوان زاهدان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره چهار روزه‌ اظهار داشت: در شرایط‌ اجرای این جشنواره برگزار شد که امکانات و مقدمات برای برگزاری آن فراهم نبود، اما از آنجایی که به هنر تئاتر علاقه داشتیم و مایل بودیم میزبان هنرمندان کشور باشیم، تیم اجرایی جشنواره کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه استاد نصیریان ابراز داشتند که از زمان انقلاب دغدغه من ارتقای تئاتر شهرستان بوده، افزود: ‌‌اگر تمام مسئولان و هنرمند‌ان ‌کشور دغدغه ‌‌شهرستانی‌ها را داشتند، قطعاً خیلی زودتر شاهد درخشش آثار هنرمند‌ان شهرستانی‌‌ در کشور بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هئیت داوران طی سه روز اخیر کار بسیار سختی را بر عهده داشتند، افزود: تماشای روزانه شش تئاتر با موضوعات و موسیقی‌ها و داستان‌های مختلف کار بسیار سختی بود که هئیت داوران بسیار خوب از عهده آن برآمدند.

در ادامه این جشنواره از کارگردانان برتر، نویسندگان برتر، بازیگران زن و مرد و خردسال برتر با اهدا، هدیه و لوح تقدیر شد.

آثار نمایشی «دو به دو به نفع بارسلونا از مشهد»، «زمان لرزه از کرمانشاه»، «ردپای پر پروانه»، «یک هفته راه رفتن در بهشت از یاسوج» و «بی‌بری از رودان» به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند..

هیئت داوران این جشنواره متشکل از آقایان، دکتر خاکی، دکتر مودبیان، شماسی و آقای آشفته بود.

انتهای پیام/75004‌/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول