اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه سمنان

دومین همایش بین‎المللی متالورژی و ریخته‎گری ایران به کار خود پایان داد

دومین همایش بین‎المللی انجمن متالورژی و ریخته‎گری ایران پس از دو روز برگزاری به میزبانی دانشگاه سمنان با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دومین همایش بین‎المللی متالورژی و ریخته‎گری ایران به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مراسم اختتامیه این همایش بین‎المللی با حضور موذن‎پور مشاور معاون اول رئیس جمهور، مجید پورعطار مدیر صنایع غیرفلزی ایمیدرو، هیئت رئیسه دانشگاه سمنان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، اعضای انجمن متالورژی و ریخته‎گری ایران و جمع کثیری از دانشجویان در تالار خوارزمی دانشگاه سمنان برگزار شد.

دبیر علمی دومین همایش بین‎المللی انجمن متالورژی و ریخته‎گری ایران در این مراسم، ایجاد محیطی مناسب برای تبادل افکار و اطلاعات و نتایج مطالعات پژوهشی بین دانشگاهیان و صنایع را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این همایش به اهداف خود دست یافت و مقالاتی که برای ارائه انتخاب شده بودند در موعد مقرر به صورت پوستر و سخنرانی ارائه شدند.

هنربخش استقبال دانشگاهیان و صنایع را از این همایش بسیار گسترده و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: داوران این همایش هم نقش خود را در ریاست جلسات و ارائه مقاله به نحو مطلوبی ایفا کردند.

رئیس انجمن متالورژی ایران هم روند برگزاری این همایش در دانشگاه سمنان را رضایت بخش اعلام کرد.

در پایان این همایش بین‎المللی، ضمن تقدیر از 6 پوستر برتر، مؤذن‎زاده و گرامی به عنوان مهندسان برجسته و شهرام خیراندیش و مرتضی زند رحیمی به عنوان استادان برتر در حوزه مواد و متالورژی کشور معرفی و با اهدای لوح از آنان تقدیر شد.

یادآور می‎شود؛ در مجموع 604 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری‎ها 424 عنوان مقاله پذیرش و از این تعداد 164 مقاله در مدت دو روز برگزاری همایش به صورت سخنرانی و 260 عنوان هم به صورت پوستر ارائه شد.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول