اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه فجر فارس

راهپیمایی باشکوه جایی برای نقش‌آفرینی جریانات گمراه باقی نمی‌گذارد

سپاه فجر فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان، جایی برای نقش‌آفرینی جریانات گمراه و نادان باقی نخواهد ماند.

راهپیمایی باشکوه جایی برای نقش‌آفرینی جریانات گمراه باقی نمی‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه سپاه فجر استان فارس که به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار صادر شده، با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه «این موضوع همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران بماند که آمریکا هیچ‌گاه به دنبال روابط عادی با کشورها نیست بلکه خواهان روابطی از نوع ارباب رعیتی و غارت منافع ملت‌ها است»، آمده است: 13 آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است.

در این بیانیه تصریح شده است: حماسه 13 آبان از بزرگترین رخدادها در سیر تاریخ دوران انقلاب اسلامی است که نقشی موثر در تحکیم صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی داشت.

سپاه فجر فارس در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: 13 آبان‌ماه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار و درخشان می‌ماند، چراکه تلاقی سه رویداد سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر بوده که هر کدام مصادیقی آشکار از رشادت و پایمردی ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: 13 آبان، نماد هوشمندی، دشمن‌شناسی، بصیرت و معرفت و یادآور جهاد و مبارزه، استقامت و پایداری و پیروزی غرورآفرین ملت بزرگ ایران است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد مقاومت و پایداری ملت ستم‌دیده ایران و زوال قدرت اسطوره‌ای آمریکای جهان‌خوار و یادآور ماهیت استکباری آمریکا و نماد هم‌گرایی و وحدت ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، تصریح شده است: چه کسی می‌تواند جنایات آمریکای پلید در حق ملت ایران به ویژه بعد از انقلاب تاکنون را نادیده بگیرد.

سپاه فجر استان فارس در بیانیه خود با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان ‌امام راحل ‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آموخته ، ابراز داشته است: ملت ایران در این راستا، با رصد هوشمندانه رویکرد‌ها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی‌شمار تاریخی آنان علیه خود اطمینان و اعتماد پیدا نکنند، همچنان دشمن شماره یک ایران اسلامی به شمار رفته و پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران و زورگویان حفظ خواهند کرد.

این سپاه با گرامیداشت این روز بزرگ و با تاسی به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تعظیم به ساحت بلند و رفیع شهدا به ویژه 35 هزار شهید دانش‌آموز، اعلام کرده است: با وجود ملتی با ایمان و بابصیرت که حامی و پیرو ولایت فقیه هستند بازگشت استبداد و استعمار به کشورمان امری محال است و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان، جایی برای نقش‌آفرینی جریانات گمراه و نادان باقی نخواهد ماند. در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال نیز همراه با اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، خشم و انزجار خود را از ظالمان و مستکبران زورگو به جهانیان نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول