اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص اعتبار

بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهدای محمودآباد افتتاح می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با تخصیص اعتبارات لازم بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهدای محمودآباد در نزدیک‌ترین زمان ممکن افتتاح می‌شود.

بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهدای محمودآباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهدای شهرستان محمودآباد، قاسم جان‌بابایی قائم مقام وزیر و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری از این بیمارستان بازدید کردند.

جان‌بابایی در این بازدید از نزدیک با امکانات و روند ارائه خدمات به بیماران، امکانات و توانمندی‌های بیمارستان شهدا محمودآباد مطلع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه این بازدید عملکرد یک سال گذشته مسئولان بیمارستان را مثبت دانسته و اذعان داشت: تمام ظرفیت‌های ممکن در بیمارستان در حال بهره‌برداری بوده و با حضور پزشکان متخصص و فعالیت گسترده تمام بخش‌های بیمارستان، خدمات مطلوبی به بیماران ارائه می‌شود.

جان‌بابایی اظهار امیدواری کردند: با تخصیص اعتبارات لازم بخش «سی سی یو» بیمارستان در نزدیکترین زمان ممکن افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: با تغییر کاربری بخش «وی آی پی» بیمارستان امکان ایجاد بخش «آی سی یو» نیز در بیمارستان شهدا وجود دارد و در آینده‌ای نزدیک دو بخش «سی سی یو» و «آی سی یو» بیمارستان افتتاح می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان با اشاره به طرح توسعه بیمارستان تصریح کرد: در این طرح توسعه، امکانات مورد نیاز برای افتتاح مرکز دیالیز در بیمارستان مورد بررسی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته و درصدد هستیم تامین اعتبارات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران بخش دیالیز را در بیمارستان شهدا راه‌اندازی کنیم.

قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجهیزات موجود در بیمارستان شهداء، ساختمان و موقعیت جغرافیایی این بیمارستان را کم‌نظیر دانسته و اذعان داشت: در بخش تجهیزات سعی بر آن است که نواقص موجود بر طرف شده تا تمام ظرفیت‌های بیمارستان مورد استفاده قرار گیرد و ارائه خدمات مناسب به شهروندان انجام شود.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید با مثبت ارزیابی کردن عملکرد و روند رو به رشد بیمارستان شهدا از بدو تاسیس تاکنون ابراز امیدواری کرد: امکانات و ظرفیت موجود در بیمارستان مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد.

عبدالوحید فیاضی تصریح کرد: با تصمیم‌گیری به موقع و صحیح می‌توان گره‌های موجود را باز و با تزریق منابع مالی در اعتبارات استانی و ملی امکانات و تخصص مورد نیاز سطح شهرستان را در بیمارستان به کار گرفت.

وی همچنین بر اراده مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر حل مشکلات اشاره و تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران نیز آمادگی لازم برای حمایت از این اراده استانی را دارد.

انتهای پیام/2296/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول