اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهر فارس صورت گرفت

افتتاح اتاق عمل موقت بیمارستان حضرت فاطمةالزهرا (س)

اتاق عمل موقت بیمارستان حضرت فاطمة‌الزهرا (س) مهر و مجتمع فرهنگی مذهبی و اقامتگاه همراه بیمار این شهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح اتاق عمل موقت بیمارستان حضرت فاطمةالزهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور شبکه‌ها عصر امروز در این مراسم که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر برگزار شد با اشاره به اینکه تجهیزات اتاق عمل بیمارستان مهر توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است، اظهار داشت: تا اواخر امسال نیز برای توسعه فضاهای این بیمارستان تامین اعتبار می‌شود و همچنین عملیات ساختمانی آن ادامه می‌یابد.

دکتر عبدالرسول همتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به موازات پیگیری این برنامه‌ها در تامین نیروهای متخصص به ویژه جراحان در زمینه‌های عمومی و ارتوپدی و اعزام به منطقه تلاش می‌کند تا رضایت نسبی مردم که شایسته بهترین‌ها هستند، محقق شود.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از خدمات خیران حاج حسن بهمنی و حاج الیاس رئیسی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش فارس، پس از افتتاح اتاق عمل موقت بیمارستان حضرت فاطمةالزهرا (س) مهر که با انجام دو عمل ارتوپدی صورت گرفت، مجتمع فرهنگی مذهبی و اقامتگاه خیرساز همراه بیمار این بیمارستان نیز با حضور حاج اسماعیل رئیسی نافچه‌ای خیر این مجموعه و حجت‌الاسلام سید اسماعیل مهری فرزند مرحوم آیت‌الله مهری بانی خیر تنها بیمارستان شهرستان مهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول