اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برخورد با قرعه استراحت

صبای قم در هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال به میدان نمی‌رود

تیم هندبال صبای قم در هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با توجه به قرعه استراحت به میدان نخواهد رفت.

صبای قم در هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال به میدان نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به این‌که تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور باید به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و همچنین تیم ملی هندبال کشورمان باید در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا حضور یابد، نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال با فاصله زمانی زیاد نسبت به دور رفت برگزار خواهد شد.

در حالی که احتمالاً لیگ برتر با تعطیلی سه ماهه مواجه است، تیم هندبال صبای قم فعلاً به بازیکنان خود استراحت داده تا بعد از استراحتی کوتاه مدت تمرینات خود را برای حضور موفق در دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از سر بگیرد.

تیم هندبال صبای قم در تلاش برای جبران ناکامی‌های خود در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باید در دور برگشت با قدرت بیشتر به مصاف حریفان برود چراکه این تیم از 10 بازی دور رفت موفق به کسب تنها سه امتیاز شده و در مکان نهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم هندبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها به میدان نخواهد رفت و باید با توجه به برخورد با قرعه استراحت نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا باشد.

صبای قم در حالی در هفته اول رقابت‌های نیم فصل دوم فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور استراحت می‌کند که در هفته دوم باید با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی تیم هندبال نیروی زمینی تهران دیدار کند، تیمی که هم امتیاز با صبای قم در مکان دهم ایستاده است.

نکته جالب توجه در خصوص لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در پایان دور رفت این رقابت‌ها این است که تیم هندبال صبای قم و همچنین نیروی زمینی تهران هر 2 از 10 بازی سه امتیاز دارند و بر حسب تفاضل گل در رده‌های نهم و دهم ایستاده‌اند در حالی که تیم کاسپین قزوین نیز با یک امتیاز کمتر و با پیروزی که در نیم فصل اول برابر صبای قم کسب کرده با 2 امتیاز در مکان یازدهم و آخر لیگ برتر هندبال ایستاده است.

با توجه به این‌که در پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تنها یک تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کند، صبایی‌ها امیدوارند که در دور برگشت از تیم‌های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین که پایین‌تر از این تیم در مکان‌های دهم و یازدهم ایستاده‌اند در سالن شهید حیدریان قم امتیاز گرفته و بدین ترتیب بقای خود در لیگ برتر را مسجل کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول