اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان مطرح کرد

تداوم شعارهای ضد استکباری تا نابودی کامل استکبار

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه موج بیداری اسلامی به خاطر مقاومت ملت ایران ایجاد شد، گفت: شعارهای ضد استکباری تا نابودی کامل استکبار استمرار خواهد داشت.

تداوم شعارهای ضد استکباری تا نابودی کامل استکبار

علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان مظهر استکبارستیزی ملت ایران در برابر دولت‌های زورگو و مستبد است که باید آن را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند همواره مدافع نظام و آرمان‌های آن هستند، ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» نشان از دفاع ملت از مواضع استکبارستیزی ایران اسلامی است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان استکبارستیزی را یکی از اصول محکم ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: ایران اسلامی در برابر ظالمان و زیاده‌خواهی‌های آنان خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پرشور و باصلابت خواهد بود، ابراز داشت: ایران اسلامی همواره برای دیگر کشورهای جهان الگو بوده و استکبارستیزی ملت‌های آزادیخواه نیز برگرفته از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قاسمی‌فرزاد در پایان سخنانش با بیان اینکه موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به خاطر مقاومت ملت ایران رخ داد افزود: شعارهای ضد استکباری تا نابودی کامل استکبار جهانی استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول