اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

نفرت از استکبار ریشه در مبانی فکری مردم ایران دارد

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه تسخیرلانه جاسوسی اوج نفرت مردم به استکبار است، گفت: نفرت از استکبار در 13 آبان ریشه در مبانی فکری مردم ایران دارد.

نفرت از استکبار ریشه در مبانی فکری مردم ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جمع اعضای برگزاری مراسم 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان یکی از مناسبت‌های بزرگ ملی است که حضور چشمگیر دانش‌آموزان و دانشجویان در این روز کنار یکدیگر اهمیت ویژه‌ای به 13 آبان داده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ضربات سنگینی بر مصالح کشور وارد کرده است، افزود: تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت عده‌ای از دانش‌آموزان و دانشجویان سبب شکل‌گیری 13 آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی شد.

روحانی بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی اوج نفرت ملی نسبت به استکبار است و در تمام صحنه‌های انقلاب این استکبار بود که ضربات سنگینی برای مطامع و غارت منافع این کشور و دست‌اندازی در امت اسلامی انجام داد و بر این‌اساس شایسته است نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار نشان دهیم.

امام جمعه بابل تصریح کرد: اگر امروز حتی آمریکا از عملکرد خود ابراز پشیمانی کند اما به دلیل ظلم‌هایی که نسبت به ملت ایران روا داشته شایسته است فریاد مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز کرده و نفرت و انزجار خود را نشان دهیم.

روحانی تصریح کرد: در 13 آبان همه مسئولان نظام، آحاد ملت به ویژه دانش‌آموزان باید فریاد مرگ بر آمریکا سر داده و انزجار خود را نسبت به استکبار نشان دهند.

این مسئول اذعان داشت: مسئله نفرت از استکبار مسئله دیروز و امروز نیست بلکه مسئله‌ای است که ریشه در مبانی فکری ما دارد و در هر شرایطی با این مسئله به شدت برخورد می‌کنیم.

روحانی از اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 13 آبان دعوت کرد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول