اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

ایثارگران از سرمایه‌های انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفع مقدس از سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند.

ایثارگران از سرمایه‌های انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اردستان، سرهنگ سید هدایت‌الله نورزاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان جبهه و جنگ شهر زواره در اردوگاه قدس با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس راه خود را با اطمینان انتخاب کردند، اظهار کرد: راه شهادت و ایثار راه رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران نقش مهمی در روشنگری و تبیین اهداف هشت سال دفاع مقدس دارند، تصریح کرد: وظیفه همه ما است تا در انتقال ارزش‌ها و اصول انقلاب به نسل کنونی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان به جنگ نرم و فرهنگی دشمن برای تأثیرگذاری بر روی جوانان اشاره کرد و افزود: ارائه اصول و ارزش‌های انقلاب و برنامه‌ریزی برای پر کردن خلأهای فکری و اعتقادی جوانان نیاز کنونی جامعه است.

نورزاده در پایان عشق مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به اسلام و انقلاب بی‌نظیر توصیف کرد و متذکر شد: مردم ایران اسلامی ارادت و عشق خود را در عمل ثابت کرده‌اند و نشان دادند که حتی با تهدید و جنگ نیز حاضر نیستند از اسلام و انقلاب خود دست بردارند.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول