اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه خلخال:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شوند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان خلخال گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شوند.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز عابدی عصر امروز به اتفاق فرمانده سپاه ناحیه خلخال و جمعی از مسئولان با حضور در منزل سید نادر ابراهیمی جانباز 65 درصد جنگ تحمیلی از او عیادت کردند.

وی در این دیدار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دفاع از ایران و حفظ دستاوردهای امام راحل تصریح کرد: شهدا چراغ راهی برای حرکت ما بودند و ایثارگران نیز در تداوم راه آنها ذخائر انقلاب در کنار مردم هستند.

عابدی با اشاره به روز بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده خاطر نشان کرد: شهید فهمیده اسوه‌ای عملی برای دانش‌آموزان و نسل نو است تا بدانند که این انقلاب و نظام ارزشمند دینی و الهی با زحمات دانش‌آموزان به دست آمده و اکنون این وظیفه بر دوش دانش‌آموزان در سنگرهای تعلیم و تربیت است.

این مسئول اضافه کرد: ایثارگران و شهدا نباید از نگاه مردم فراموش شوند زیرا این دیدارها و دلجویی از خانواده‌های شهدا و علی‌الخصوص ایثارگران، جانبازان و آزادگان موجب دلگرمی آنها به نظام و امیدواری به زندگی می‌شود.

وی از جانبازان و ایثارگران نیز خواست تا با حضور در عرصه‌های اجتماعی و پاسداری همانند سال‌های حماسه و افتخار از این نظام شکوهمند دین خود را به شهدا و امام راحل ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز با اشاره به وجود تجربیات موفق و ماندگار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواستار انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های نو در قالب برنامه‌ای در مدارس و مراکز آموزش عالی شد.

سرهنگ مصطفی کریمی یادآور شد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برابر است با حفظ دستاوردهای و آرمان‌های امام راحل که همه برای تحقق این هدف تا پای جان تلاش می‌کنیم.

در حاشیه این دیدار با اهدای لوح از سوی فرماندهی سپاه ناحیه خلخال و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال از زحمات جانباز جنگ تحمیلی سید نادر ابراهیمی تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول