اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

ورود بنیاد مسکن به ساخت مساجد ضروری است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها گفت: ورود بنیاد مسکن به ساخت و تعمیر و تجهیز مساجد امری ضروری است.

ورود بنیاد مسکن به ساخت مساجد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در بازدید از مسجد روستای وحدت بخش موگرمون لنده بر ضرورت همکاری مسئولان در بازسازی و تعمیر مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: برای آباد کردن روستا ابتدا باید دین و فرهنگ مردم را ساماندهی کرد.

وی افزود: یکی از مکان‌ها و ابزارهایی که برای بالابردن سطح فرهنگ عمومی مردم لازم و ضروری است مسجد می‌باشد که تأثیر فراوانی بر امر فرهنگسازی در مناطق مختلف دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر زمینه‌ای که ما بخواهیم وارد شویم ابتدا باید فرهنگ‌سازی کنیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه تصریح کرد: مسجد مهمترین پایگاه مردمی است که سهم بسزایی در فرهنگ سازی عمومی جامعه دارد و بهترین مکان برای ایجاد روحیه تعامل و همکاری مردم و مسئولان می‌باشد.

وی اجرای طرح هادی در روستاها را ضروری خواند و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید به امر مسجدسازی در روستاها در کنار اجرای طرح هادی توجه ویژه داشته و مسجد‌سازی را یک ضرورت برای خود بداند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان ساخت: با این‌کار ضمن آن‌که راحت تر می‌توان اجرای طرح هادی را توسعه داد، زمینه حضور و مشارکت مردم در اجرای طرح هادی مهیا می‌شود.

انتهای پیام/82013/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول