اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کتاب‌های کمک آموزشی معضلی برای خانواده‌ها شده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کتاب‌های کمک آموزشی معضلی برای خانواده‌ها شده است.

کتاب‌های کمک آموزشی معضلی برای خانواده‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید فولاد‌گر ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه توسعه آموزش‌های مهارتی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های امروز جامعه است، اظهار کرد: در حال حاضر بیکاری یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در جامعه است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح جامعه توسعه پیدا کرده است، اما هنوز از وجود افراد دارای توانایی‌های مهارت برخوردار نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در سطح جامعه، تصریح کرد: در حال حاضر کتاب‌های کمک آموزشی به معضلی برای خانواده‌ها تبدیل شده است، چرا که این کتاب‌ها تنها هزینه‌های خانواده‌ها را افزایش می‌دهد.

فولادگر با تأکید بر اینکه در گذشته تنها دانش‌آموزان دبیرستانی از کتاب‌های کمک آموزشی و کمک درسی استفاده می‌کردند، ادامه داد: اما در حال حاضر دانش‌آموزان دوره ابتدایی نیز از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خانواده‌ها از این موضوع ناراضی هستند، تأکید کرد: آموزش و پرورش باید تدابیر لازم را به منظور ساماندهی این وضعیت اتخاذ کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان با اشاره به اینکه آموزش مباحث فرهنگ شهروندی باید از مدارس آغاز شود، افزود: آموزش و پرورش باید کارگروه‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ای را به منظور آموزش مباحث فرهنگی به دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار کند.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول