اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

آموزش‎های غیرحضوری برای کارکنان دولت در سمنان افزایش یابد

امام جمعه موقت سمنان گفت: آموزش‎های غیرحضوری برای کارکنان دولت در سمنان به ویژه در برهه کنونی باید افزایش یابد.

آموزش‎های غیرحضوری برای کارکنان دولت در سمنان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری سمنان، جلسه‎ای با حضور سرپرست حوزه مقاومت بسیج والفجر کارمندان شهرستان سمنان و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت شجره طیبه سازمان پارک‎ها و فضای سبز استان سمنان در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

حجت‎الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان که میهمان ویژه این جلسه بود، ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر و تقدیر از زحمات کارکنان تلاش‎گر و بسیجی سازمان، پیرامون بسیج و حلقه‎های صالحین نکاتی را یادآور شد و گفت: خوشبختانه بسیج دارای ثبات همیشگی بوده و در شرایط کنونی می‎توان با ارایه پیشنهادات سازنده به بهبود روند ساز و کارها در امور بسیج کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به پویایی روند فعالیت‎های پایگاه‎های بسیج ادارات در شهرستان سمنان خواستار ارائه هر چه بیشتر عملکردها در بسیج ادارات شد.

همچنین در خصوص تشکیل جلسات منظم حلقه صالحین و آموزش پرسنل به ویژه در زمینه ایجاد خانواده سالم، اعتیاد، ولایت، احکام و ... توضیحاتی را بیان کرد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر آموزش‎های غیرحضوری برای کارکنان افزود: برگزاری چنین دوره‎های آموزشی نظیر مهدویت یک در راستای بصیرت‎افزایی کارمندان و پرسنل بسیجی ضروری است.

در ادامه سرپرست حوزه مقاومت بسیج والفجر کارمندان شهرستان سمنان ضمن تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر فراگیر شدن فرهنگ بسیج در ادارات گفت: تشکیل حلقه‎های صالحین یکی از بهترین راه‎کارهای سازمان بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن است و بر کیفی‎سازی و تقویت حلقه‎های صالحین در بسیج ادارات و کارخانجات تأکید کرد.

نطنزی تشکیل جلسات حلقه‎های صالحین را به صورت منظم در قالب پدافند غیرعامل از راهکارهای مؤثر برای ایستادگی مقابل توطئه‎های دشمن برشمرد.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز استان سمنان ضمن تشریح وضعیت موجود پایگاه و ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته، گفت: پایگاه بسیج شجره طیبه با کمک خداوند متعال از فعال‎ترین پایگاه‎های بسیج اداری بوده که امید است در آینده این فعالیت ادامه و رشد داشته باشد.

در پایان این جلسه از دست‎اندرکاران برپایی مراسم بازخوانی واقعه غدیر در سازمان پارک‎ها و فضای سبز تقدیر شد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول