اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امضای تفاهمنامه میان مرکز ملی تأیید صلاحیت و شبکه آزمایشگاهی نانو

مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران وابسته به سازمان ملی استاندارد و شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه میان مرکز ملی تأیید صلاحیت و شبکه آزمایشگاهی نانو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مستقر در کرج، این تفاهمنامه به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و استفاده از توانایی‌های علمی، فنی، پژوهشی و اجرایی طرفین امضا شده است.

ایجاد زمینه و بستر لازم برای تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌های مرتبط با فعالیت شبکه، ایجاد تمهیدات لازم برای مشارکت نمایندگان شبکه در مجامع بین‌المللی از جمله مجمع بین‌المللی تأیید صلاحیت ( IAF ) است.

نگهداری سوابق ارسالی شبکه توسط مرکز با توجه به ضوابط، سطح‌بندی و محرمانه بودن اسناد، پایش و اندازه‌گیری فعالیت‌های مرتبط شبکه با مرکز در تناوب‌های یک ساله که باید براساس الزامات ISO/IEC17011 باشد و بهره‌گیری ارزیابان تایید شده، نیروهای فنی و متخصص شبکه در فعالیت‌های خارج از شبکه از دیگر تعهدات مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در این تفاهمنامه است.

گفتنی است؛ شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو وابسته به ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری با امضای این تفاهمنامه متعهد به انجام موضوعاتی مرتبط با استاندارد بین‌المللی ISO/IEC17011 ، روش‌های اجرایی و مقررات NACI، IAF ، ILAC ، شرایط لازم برای پایش و ارزیابی توسط NACI ، مشارکت، همکاری و اجرای فعالیت‌های طرح‌ریزی ارزیابی شد.

اعتبار این تفاهمنامه یک سال عنوان شده است.

انتهای پیام/2302/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول