اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر اوقاف سوریه در گفت‌وگو با فارس خبر داد

رایزنی با مقامات فرهنگی ایران با هدف امضای تفاهمنامه در زمینه وقف

معاون وزیر اوقاف سوریه گفت: طی روزهای اخیر دیدارهای خوبی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف ایران داشتیم و بخشی از مذاکرات ما درباره همکاری‌های بیشتر در زمینه وقف بود که در آینده نزدیک به توافق نهایی می‌رسد.

رایزنی با مقامات فرهنگی ایران با هدف امضای تفاهمنامه در زمینه وقف

تیسیر ابوخشریف در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هدف از سفر هیئت سوری به تهران و بعد به مشهد مقدس که به ریاست وزیر اوقاف دولت سوریه انجام شد؛ گسترش همکاری‌های مذهبی به خصوص در زمینه موسسات مذهبی بین سوریه و جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: در این سفر بر همکاری‌های فرهنگی و علمی نیز تاکید ویژه‌ای شد؛ به طوری که برای نمونه در شهر قم یک تفاهمنامه با جامعة المصطفی این شهر امضا کردیم.

معاون وزیر اوقاف سوریه ادامه داد: گام‌هایی که بر می‌داریم برای نزدیک شدن بیشتر با ایران به خاطر حمایت‌های گسترده نظام جمهوری اسلامی از دولت سوریه است.

ابوخشریف در مورد همکاری با سازمان اوقاف نیز تصریح کرد: طی روزهای اخیر دیدارهای خوبی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف ایران داشتیم و بخشی از مذاکرات ما درباره همکاری‌های بیشتر در زمینه وقف بود که در آینده نزدیک به توافق نهایی می‌رسد.

معاون وزیر اوقاف سوریه در پایان خاطرنشان کرد: از مقام معظم رهبری برای توجه ویژه به بحث قرآن و حمایت‌های ایشان از دولت و ملت سوریه به خصوص در بحران فعلی تشکر ویژه داریم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول