اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با فارس:

13 آبان امسال 9 دی دیگری در اثبات ظلم‌ستیزی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه 13 آبان امسال، 9 دی دیگری در اثبات ولایت‌مداری و ظلم‌ستیزی خواهد بود، گفت: نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی برآمده از اهداف ملت ایران بعد از 35 سال است.

13 آبان امسال 9 دی دیگری در اثبات ظلم‌ستیزی است

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام رضا(ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در پاسخ به سؤالی مبنی بر نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی با بیان اینکه این بیلبوردها برآمده از اهداف ملت ایران بعد از 35 سال است، گفت: این فرصت خوبی است برای تداوم شعار مرگ بر ظالم و در رأس آن آمریکا و کسانی که خوشبین به دشمنانی مثل آمریکا هستند تا پیام مردم ایران را بشنوند.

وی در خصوص نصب این بیلبوردها که آیا با دستور سپاه بوده یا خیر،‌ گفت: سپاه پاسداران، سازمان دارد و از کسی برای اجرا و نصب این بیلبوردها ابا و وحشتی ندارد ولی احساس می‌کنیم مردم ایران از اوایل انقلاب تاکنون شمشیر خشم آمریکا را بر سینه این کشور و خود دیده و خودجوش دست به این ابتکار زده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: آمریکا، اسناد 20 هزار شهید از اول انقلاب تاکنون را نمی‌تواند منکر شود و در همه جنگها، ترورها و تحریم‌ها تمام قد ایستاده و برای ملت ایران و ملت‌های مظلوم جهان رجزخوانی می‌کند.

احمدی درخصوص غیر قانونی بودن نصب این بیلبوردها با بیان اینکه هر کاری که توسط حزب‌اللهی‌ها و افراد ولایت‌مدار انجام شود را بعضاً جریان‌های مخالف غیر قانونی می‌خوانند، گفت: اطمینان داریم 13 آبان امسال پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود و احساس می‌کنم عکس‌العمل مردم تا الان بجا بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: 13 آبان امسال، 9 دی دیگری در اثبات ولایت‌مداری و ظلم‌ستیزی خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول