اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

فرهنگ مهم‌ترین منبع قدرت است/ جلوه دیگر حماسه سیاسی در 13 آبان رقم می‎خورد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه فرهنگ، مهم‌ترین منبع قدرت است، گفت: جلوه دیگر حماسه سیاسی در 13 آبان رقم می‎خورد.

فرهنگ مهم‌ترین منبع قدرت است/ جلوه دیگر حماسه سیاسی در 13 آبان رقم می‎خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، اظهار داشت: منابع تسلیحاتی و تجهیزاتی دشمنان نمی‎تواند موجبات اقتدار آنها را فراهم آورد.

وی افزود: اقتدار امام راحل و عزت مقام معظم رهبری هرگز از ناحیه تجهیزات و تسلیحات حاصل نشده است بلکه از ناحیه دل که برخاسته از فرهنگ و اعتقاد ایمانی است به وجود آمده و به بیداری اسلامی مبدل شده است.

امام و رهبری دلها را با قدرت ایمان تسخیر خود کردند

معاون استاندار گلستان تصریح کرد: امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری آنچنان دلها را با قدرت ایمان تسخیر خود کردند که بیگانگان هرگز حساب آن را نکرده و نمی‎کنند.

جمشیدی در خصوص تقارن ماه محرم و 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی یادآور شد: در روز 13 آبان شاهد جلوه دیگر حماسه سیاسی خواهیم بود که در این راستا تدابیر لازم صورت گرفته است.

وی از دستگاه‎های اجرایی و مسئولان کمیته‎های هشت‎گانه برای برگزاری یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی تقدیر کرد و افزود: در حوزه امنیتی، ترافیکی و نظم و انضباط تلاش‎های خوبی از سوی نهادهای مختلف صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

مدیرکل جدید پروژه ملی و ماندگار پارک موزه دفاع مقدس را با جدیت پیگیری کند

معاون استاندار گلستان از تلاش‎های مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان قدردانی کرد و گفت: در زمان مسئولیت سیدابوالحسن میرکریمی اقدامات خوبی برای پروژه مرکز فرهنگی ارزش‎های دفاع مقدس انجام شد که امیدواریم مدیرکل جدید این پروژه ملی و ماندگار را با جدیت پیگیری کنند تا به سرانجام خوبی برسد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس رسالت نگهداری و بهره‎برداری از آثار و ارزش‎های دفاع مقدس را بر عهده دارد تا این آثار مورد تحریف قرار نگرفته و ترویج و تبلیغ آن بین مردم حاکم شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید گذاشت تا ارزش‎های دفاع مقدس مورد تحریف قرار بگیرد، افزود: اگر ارزش‎های دفاع مقدس در جامعه حاکم شود طبیعتا آن جامعه پایدار خواهد ماند و طعم شکست و نابودی را نخواهد چشید.   

گردآوری اسناد دفاع مقدس و تبدیل آن به کتابخانه جامع یک ضرورت اساسی است

معاون استاندار گلستان با بیان اینکه گردآوری اسناد دفاع مقدس و تبدیل آن به کتابخانه جامع یک ضرورت اساسی است، خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم تا اسناد ارزشمند دفاع مقدس به خوبی جمع‎آوری شود چراکه این اسناد حیات جامعه را استمرار و به اقتدار آن کمک می‎کند و الگوی عملی شدن را برای جامعه بشری تسهیل می‎بخشد.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول