اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری:

زاویه‌داران با ولایت به سرنوشت قاسطین، مارقین و ناکثین مبتلا می‌شوند

بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت 13 آبان گفت: هرگروه و یا افرادی که از اصل ولایت فقیه منحرف شود، به سرنوشت تاریخی قاسطین و مارقین و ناکثین صدر اسلام مبتلا خواهند شد.

زاویه‌داران با ولایت به سرنوشت قاسطین، مارقین و ناکثین مبتلا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بسیج مساجد و محلات استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت 13 آبان با تأکید بر اهمیت زنده نگه‌داشتن این مناسبت ملی آورده است: 13 آبان، یاد حماسه‌‎های بزرگی را برای ما زنده می‌کند که الهام‌بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است، همان حماسه‌ای که خون شهدای بسیاری به پای آن ریخته شده تا امروز من و تو ای برادر و خواهر، دشمن اصلی خود را بشناسیم.

این اطلاعیه می‌افزاید: در 13 آبان سال 58، دانشجویان پیرو خط امام، روح استکبارستیزی و استقلال‌طلبی خود را با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به نمایش گذاشتند، تا به برخی سیاستمداران ساده لوح داخلی گوشزد کنند که دشمن اصلی ایران اسلامی، آمریکا و هم‌پیمانانش هستند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: همان حادثه‌ای که موجب برملاشدن اسناد خیانت و جاسوسی اعضای گروهک‌هایی نظیر نهضت آزادی، جبهه ملی، جنبش خلق مسلمان و ... شد؛ که با طراحی کودتا، غائله‌های مرزی، شایعه‌پراکنی، منفی‌بافی و سیاه‌نمایی، جنگ روانی و مطبوعاتی و القای اختلاف میان مسئولان، به جنگ با نظام نوپای اسلامی برآمده بودند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این درحالی است که اغلب گروهک‌های یاد شده، چه آنها که اعضایشان در داخل کشور هستند و چه آنها که از کشور گریختند، شعارها و مواضع غربی‌ها را سر می‌دهند.

در بخشی دیگر این اطلاعیه با تأسی از فرمایشات معمار کبیر انقلاب می‌افزاید: حضرت امام(ره) با اشاره به اسناد به‌دست آمده از لانه جاسوسی و مشخص شدن ماهیت گروهک‌های منافق شبه مذهبی نظیر نهضت آزادی و دولت موقت و غیره فتح لانه جاسوسی را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول توصیف کردند و تاکید فرمودند که:" اگر این‌ها سرکار مانده بودند به اسلام سیلی می‌زدند. "

اطلاعیه بسیج مساجد و محلات استان با طرح چند سؤال از سیاستمداران اینگونه ادامه می‌یابد: حال چه به سر کسانی که دم از شعارهای امام می‌زدند آمده است که خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشور می‌باشند؟ چرا با آتش فتنه خود، جوانان امت را می‌سوزانند؟

چرا برخی آقایان با انتشار نامه‌ای به اوباما، از وی به خاطر تسخیر لانه جاسوسی در ایران عذرخواهی می‌کنند و خواستار معرفی 13 آبان به عنوان روز آشتی با آمریکا می‌شوند؟ چرا بعضی سیاسیون کهنه‌کار راه خارج شدن از تنگناهای اقتصادی را در ارتباط برقرار کردن با آمریکا می‌دانند و از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی آمریکا غافل و نقش آنها را برای خارج شدن از این برون‌رفت اقتصادی نادیده می‌گیرند؟ چرا به جای پیروی از خط امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی با بیانه‌های فتنه‌انگیز، عوام فریبی می‌کنند؟

این اطلاعیه، قضاوت را به ملت هوشمند ایران می‌سپارد و اذعان دارد: البته قضاوت با ملت هوشمند و فهیم ایران است که در حماسه‌های تاریخی 23 تیر 1387 و 9 دی 1388 به عینه مشخص ساختند هیچ‌گاه در دام چنین فتنه‌هایی نخواهند افتاد. ملت ایران خوب می‌داند تنها رمز سعادت دنیا و آخرت ما تبعیت از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و هرگروه و یا افرادی که از این اصل مترقی منحرف شوند، به سرنوشت تاریخی قاسطین و مارقین و ناکثین صدر اسلام مبتلا خواهند شد.

در بخش دیگر اطلاعیه بسیج مساجد و محلات استان آمده: خوشبختانه امروز جوانان و دانشجویان و فرهیختگان در تمامی زمینه‌های علمی با تلاش و انرژی روز افزونی مشغول فعالیت هستند، امید است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد به ثمر نشستن دستاوردهای علمی این عزیزان باشیم.

در پایان این اطلاعیه، تأکید شده: ما بسیجیان پایگاه‏های مقاومت بسیج مساجد و محلات اعلام می‌داریم با تعالی معنوی، رشد علمی و برخورداری از روحیه شجاعت، سلحشوری، دشمن‌شناسی، استعانت از فرامین پیامبرگونه مقام معظم رهبری، آمادگی مقابله فراگیر در جبهه علمی و فرهنگی با جنگ افروزان نرم به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را داریم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور فعالانه در مراسم راهپیمایی سیزده آبان، "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"، همگی فریاد بر می‌آوریم "مرگ بر آمریکا".

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول