اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی ارتش در استان‎های گلستان و مازندران مطرح کرد

بصیرت عامل گذر از دسیسه‎های دشمن

ارشد نظامی ارتش در استان‎های گلستان و مازندران گفت: جنگ نرم تداوم شبیخون و ناتوی فرهنگی است که باید در این زمینه به جوانان آگاهی ببخشیم.

بصیرت عامل گذر از دسیسه‎های دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: جوانان باید در جریان‎های سیاسی و مقابله با جنگ نرم دشمنان آگاهی و دانش کامل داشته باشند.

وی بصیرت را عامل گذر از دسیسه‎های دشمنان برشمرد و تصریح کرد: اگر این قطب‎نما را در اختیار نداشته باشیم در جبهه‎های مختلف در محاصره دشمن قرار خواهیم گرفت.

دفاع مقدس یک فضیلت است/ بنیاد حفظ آثار همچنان السابقون باشد

ارشد نظامی ارتش در استان‎های گلستان و مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس یک فضیلت است، افزود: اداره حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با فضیلت جهاد فی‎سبیل‎الله باید همچنان السابقون باشد.

خمری با اشاره به اینکه تاکنون در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس افراد ولایتمدار، امانتدار و صادق قرار گرفتند از تلاش‌های سیدابوالحسن کریمی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در گلستان قدردانی و برای حسن‎نیا در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، گذشت و فداکاری باید در لایه‎های مختلف وجود داشته باشد همانطوری که این مهم در کارنامه استان گلستان وجود دارد و گلستانی‎ها با تقدیم 4 هزار شهید در دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی پیشگام بوده‎اند.

برای توقف جنگ نرم در جامعه اسلامی باید هدف‎گذاری شود

ارشد نظامی ارتش در استان‎های گلستان و مازندران بیان داشت: در حال حاضر نظام اسلامی با جنگ عظیمی با محوریت جنگ نرم مواجه است که باید برای توقف این جنگ در جامعه اسلامی هدف‎گذاری شود.

در این مراسم سیدابوالحسن میرکریمی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان که به جایگاه بازنشستگی رسیده بود امروز با حضور امیر سرتیپ محمدحسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تودیع و عباس حسن‎نیا به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان منصوب شد.

انتهای پیام/83001/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول